#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

28 April 2013

#TolakPR : Hancur luluh hati Anwar, mengenangkan ahli-ahlinya... KLIK baca ni

Bila 1,200 ahli PKR isytihar keluar parti, sokong BN
Seramai 1,200 masyarakat India dari sekitar sini mengisytihar keluar dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan menyatakan sokongan mereka kepada Barisan Nasional (BN) menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13) ini.

Bekas Ketua Kaum India PKR Permatang Pauh, N. Ponnsamy yang mewakili kumpulan berkenaan berkata, keputusan itu dibuat selepas mereka kecewa dengan sikap pemimpin parti itu terutamanya Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa tidak menjaga kepentingan masyarakat India di negeri ini dan di Permatang Pauh khasnya.

Malah katanya, akan ada lagi kumpulan masyarakat India dari seluruh negeri ini akan bertindak keluar parti berkenaan atas sebab yang sama.

Pada majlis yang diadakan di Kelab Safira di sini petang tadi, borang pengisytiharan keluar PKR turut diserahkan kepada calon BN bagi Parlimen Permatang Pauh, Dr. Mazlan Ismail sebagai simbolik bagi menyatakan sokongan mereka kepada BN. 

Pssstttt... Anwar bakal terkubur di Permatang Pauh. Wahai pencinta Anwar yang dok nunnn luar dari Permatang Pauh tu, apa cerrr? Yang dekat semua dah lari... Yang jauh tak boleh nak pikir ke? 


0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.