#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

11 May 2013

#PRU13 #TolakPR : Meroyan tak dapat jadi PM, Anwar ni! #NajibMyPM

Keangkuhan Anwar menolak keputusan PRU13 dan mendakwa bahawa pilihanraya kali ini sama sekali tidak adil serta dipenuhi “penipuan” ternyata tidak mendapat sokongan dua parti gabungannya PAS dan DAP.

Sebaliknya, Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Harun Taib meminta semua pemimpin pakatan pembangkang menerima keputusan rakyat Ahad lalu dengan hati terbuka. KLIK

Presiden PAS Hadi Awang berkata PAS menerima keputusan PRU13. Beliau menganggap PRU13 sebagai satu kejayaan besar buat PR.

Beberapa hari lepas, Pengerusi DAP Karpal Singh juga membuat kenyataan bahawa DAP menerima keputusan PRU13 dan berbangga dengan kejayaan parti itu menambah bilangan kerusi yang dimenangi.

Dalam pada itu, gesaan timbalannya, Azmin Ali agar Anwar juga menerima keputusan PRU13 menunjukkan bahawa hanya Anwar seorang sahaja yang tidak menerima.

Pendapat MP, Anwar tu sebenarnya sedang menunjukkan kemarahannya. Senang kata, menunjuk perasaan kecewanya akibat impian mahu jadi PM Malaysia tidak tercapai setelah majoriti rakyat Malaysia menolak beliau. 

Huhhh, sudah sudah laa meroyan tu Anwar oiiii!!! Yang sama-sama dengan Anwar berada di Perhimpunan Kelana Jaya, tempohari tu pun sama saja... Betul-betul 2X5!!!

Sudah, sudah laaa!!!


0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.