#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

2 July 2014

2 comments :

  1. Apa tujuan si LIBERAL nak hebohkan pi Umrah dan dia adalah Hajjah - sungguh GANJIL! Yg. penting KEIKHLASAN antara pembuat Ibadah dan ALLAH SWT! Lihat artikel di atas ni bagaimana MPKN-LIBERAL ini sebenaqnya adalah di bawah penyeliaan si DALANG-DUA-MUKA-kurup - dan spt. si kurup ini, si nancy-LIBERAL juga menggunakan identiti `BANGSA` Malaysia - legasi si KAPIR Malayan Union (di - http://www.khazanahbendaharaserimaharaja.com/pembentukan-persekutuan-tanah-melayu-1948.html , Pembentukan Persekutuan Tanah Melayu 1948)! Sepatutnya kita MEMPERTAHANkan hak dan identiti RAKYAT Malaysia dgn. PELBAGAI bangsa - termasuk BANGSA Bumiputera Melayu!

    Si LIBERAL Islam/Melayu yg. BODOH SEJARAHlah yg. menyebabkan habis tanah PUSAKA ISLAM kita yg. asalnya kepunyaan Kesultanan ISLAM/Melayu serta rakyat BUMIPUTERAnya, makin TERGADAI - yg. PUNCAnya, adalah kerana PENGGANAS PENJAJAH Barat/KRISTIAN-ZIONIS paksa Kesultanan Melayu berikan kerakyatan serta hak milik tanah PUSAKA pd. berjuta Pendatang Cina dan India - utk. MENJATUHkan Alam Melayu ISLAM kita ini!

    Lihat SEJARAH permulaan Kesultanan Melayu dan Tanah Melayu ISLAM kita ini yg. diROMPAK dan diJAJAH dgn. amat BUAS – lihat di http://akarimomar.wordpress.com/2014/01/16/demi-keamanan-dunia-melayu-mesti-dikekalkan/ :

    Demi Keamanan – Dunia Melayu Mesti Dikekalkan

    16 January, 2014

    ....sejarah membuktikan bahawa dunia alam Melayu ditadbir dengan nilai-nilai murni Islam dan kekal aman hinggalah datangnya penceroboh yang menjatuhkan kerajaan Islam Melaka pada tahun 1511. Malah setelah kerajaan Islam di nusantara yang pertama jatuh ke tangan PENGANAS Kristian Katolik, Raja Portugis ketika itu telah mengutuskan laporan kepada Pope Leo X bahawa tentera Salib telah mengalahkan tentera Islam.

    Alhamdulillah, simbol kekejaman PENGANAS Kristian Katolik ini masih tertegak untuk memberi pengajaran kepada umat kemudian tentang jahatnya penjajah ini merantaikan datuk nenek kita untuk dipaksa memecah masjid dan kubur sultan untuk asas binaan ini.

    Betapa jahatnya PENGANAS-PENGANAS Kristian Katolik ini tercatat juga bagaimana tawanan perang yang mereka rantaikan dipaksa untuk memecah masjid-masjid dan kubur-kubur sultan-sultan Islam Melaka untuk diambilkan batu-batanya bagi membina simbol kekejaman Kristian yang boleh kita saksikan lagi hingga ke hari ini, kota a’Famosa. Jika tidak kerana usaha-usaha jahat para penganas Kristian Eropah yang datang menjajah dengan motif untuk mengaut sekala kekayaan dari bumi Melayu sambil mencari kemegahan untuk membalas dendam atas kekalahan mereka dalam siri peperangan salib serta bersungguh untuk menyebarkan agama mereka seperti mana yang disebut oleh para sejarahwan dengan istilah “Gold, Glory and Gospel” pasti dunia alam Melayu aman dengan ketinggian budaya ketimurannya.

    Jika tiada kerja-kerja jahat penganas Kristian Eropah yang mengimport pelbagai kaum mendatang dari luar alam Melayu sudah pastinya alam Melayu akan kekal aman dengan kegemilangan dan kehebatan tamadun Melayu yang menjadi pusat dagangan terbesar dahulu berurusan baik dengan para pedagang antarabangsa dalam suasana aman dan murni......

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  2. Apapun, pm kita sengaja nk cari bala. Takde beban batu digalas. Tak pasal2 timbul konflik melalui draf RUU. Tak puas dgn memansuhkan ISA & akta kediaman terhad. Kini akta hasutan pulak dijadikan mangsa. Nak mintak pandangan sikit, sejak akta2 diatas dimansuhkan, apa hasil yg negara & rakyat dpt? Boleh beri data? Ataupun hampeh!!!

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.