GoKL : Bekal 20 Lagi Bas Percuma Untuk Warga KL - @spadchannel

Bas Bandar GoKL.. Satu-satunya perkhidmatan bas percuma di bandar Kuala Lumpur...

PEMBANGKANG SANGGUP RACUNI FIKIRAN GENERASI FELDA.

"Sebenarnya cerita yang PAS tidak tahu ialah pembinaan PGBF ini Felda buat...

Tragedi Helikopter Dauphin Terhempas Membawa Kehilangan 2 Nama Besar

"Bagi saya pemergian Tan Sri JJ adalah satu kehilangan besar dalam dunia politik dan korporat" - Datuk Wee

PRKRompin: Tolak Pandangan Negatif Yang Dilempar Pembangkang - DS Hishammudin

"Apa yang penting adalah penerimaan rakyat terhadap calon yang diletakkan...

"Sistem 'REL' Atasi Masaalah Lalu-lintas Di Lembah Klang" - Sultan Selangor

Lawatan baginda bermula dengan menaiki tren LRT Rapid KL di Stesen Kelana Jaya dan turun di Stesen KL Sentral diiringi oleh...

RM2.6 wang 1MDB?

30 April 2011

ANWAR MESTI BERSUMPAH - MUFTI PERLIS.


Mufti Perlis, Dr. Juanda Jaya mendakwa Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim sewajarnya membuat sumpah balas jika benar tuduhan2 yang didakwa itu fitnah semata2

Ini katanya penting bagi membuktikan lelaki di dalam Video Seks yang dibongkar oleh Datuk Eskay itu bukan individu bernama Anwar Ibrahim. Beliau turut berkata sumpah muhabalah yang sewajarnya dilakukan Anwar akan turut membersihkan nama baik pemimpin-pemimpin Islam secara keseluruhan.

Semalam, Datuk Eskay ditemani 2 Trio T iaitu Rahim Thamby Chik dan Datuk Shuib Lazim telah membuat pengakuan Sumpah Laknat mendakwa identiti lelaki di dalam Video Seks yang dibongkar olehnya merupakan Anwar Ibrahim. Beliau juga bersumpah merupakan saksi yang berada di tempat kejadian.

Dalam pada itu, Laman Portal Perak Today telah mengeluarkan 2 kaping gambar di mana Anwar sedang beramah mesra dengan Datuk Eskay. Ia dikatakan bercanggah dengan kenyataan beliau yang katanya tidak pernah mengenali Datuk Eskay.


Sumber: KLpos.com

Eskay Bersumpah: KAKI BETINA & KAKI BOTOL MENGETUAI DEMO DI MASJID SENTUL. Lihat video ini...

Puak-puak PKR & PAS mengaruk dok halang dari Eskay melakukan sumpah laknat...
Sampai hilang rasa hormat terhadap rumah Allah... Masjid di jadi kan tempat bedemonstrasi seperti di tepi jalan... Huh!!!... Bukan main lantang lagi Azmizam Zaman Huri si kaki botol dan kaki betina ni bertakbir...




Untuk selanjutnya klik link ini: http://www.selangordaily.com/?p=1117#comment-1390

Sumber : Selangor Daily.

29 April 2011

VIDEO TRIO DATUK T ANGKAT SUMPAH LAKNAT... Saksikanlah...


Trio Daruk T iaitu Datuk Shazryl Eskay Abdullah, Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Datuk Shuib Lazim hadir di Masjid Amru Ibni Al As, Bandar Baru Sentul bagi melakukan sumpah laknat berhubung isu rakaman video seks yang didakwa membabitkan individu mirip Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dengan seorang wanita dipercayai warga asing.

Saksikan video majlis angkat sumpah laknat yang di lakukan oleh Trio Datuk T dibawah:  



Kata Kawan:
Anwar bila lagi? Mungkin ada benarnya Anwar tidak perlu melakukan sumpah laknat ini kerana kalau rujuk hukum Islam, orang yang mengangkat sumpah dalam hal-hal seperti ini harus bebas daripada dosa besar, tidak pernah minum arak, tidak pernah berzina, sepertimana kata Anwar sendiri semalam. Jadi, Anwar tak payah bersumpah la...ye tak? Heeheeheeee...

Video Seks: Tak da potong-potong.. Full versi ni.


Akhirnya tersebar sudah versi penuh video sex Anwar ini.... Walau bagaimana pun video ini di keluarkan adalah untuk di nilai oleh rakyat siapa pelakon sebenarnya... Saksikan lah...



Untuk lihat video sepenuhnya klik link di bawah:
http://koleayan.blogspot.com/2011/04/video-seks-versi-penuh-huh-bukan-main.html

28 April 2011

VIDEO SEKS: Bersumpah atas nama Allah bahawa lelaki seks itu Anwar...


Ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah hari ini bersumpah atas nama Allah bahawa lelaki dalam rakaman video seks yang didedahkan oleh beliau adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim. 

Shazryl Eskay berkata, beliau sedar akan azab yang bakal dilaluinya di hari akhirat kelak jika tuduhan tersebut adalah fitnah, tetapi beliau yakin dia berada di pihak yang benar.

Pada masa yang sama, beliau menjemput Anwar untuk bersama-sama dengannya bagi melafazkan sumpah laknat di Masjid Amru Al-As di Bandar Baru Sentul, selepas solat Jumaat esok.

Hari ini juga Anwar, hadir di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi hari ini untuk memberi keterangan berkaitan video seks yang memaparkan pelaku dikatakan mirip beliau.

Anwar tiba pada 2.50 petang menaiki kereta bersama isteri, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail, dan adik iparnya, Wan Mokhtar Wan Ismai.

Pada 21 Mac lalu, video itu dipertontonkan kepada beberapa wartawan oleh satu kumpulan dikenali “Datuk T” di Carcosa Seri Negara di sini.

Siasatan polis itu bermula selepas Anwar membuat laporan dan menafikan dirinya pelaku dalam video itu. 

Sumber: Utusan Online & BERNAMA - 28 April 2011

Video Anwar Part 2: Kat Youtube dah kena remove... Kat sini belum lagi


27 April 2011

Video Sex Anwar ( Part 2 ) Saksikan lah...












22 April 2011

Video Seks: NIK AZIZ & HADI bersumpah laknat???


Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Mursyidul Amnya, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dicabar mengangkat sumpah laknat kerana menafikan kebenaran rakaman video aksi seks didakwa melibatkan pemimpin pembangkang.

Sedangkan, kedua-dua pemimpin itu mendakwa masih belum menonton video berkenaan.

Bekas Bendahari Agung Perkasa, Datuk Shuaib Lazim (gambar) berkata, selain dua pemimpin tertinggi Pas ini, beliau turut mencabar beberapa pemimpin Pakatan Rakyat (PR) lain melakukan perkara sama dengan bersumpah mengatakan video itu fitnah.

Menurutnya, kebenaran video ini perlu kerana tindak-tanduk pemimpin pembangkang itu sudah melampaui batas dan rakyat perlu mengetahui wajahnya yang sebenar walaupun menyedari beliau boleh didakwa di mahkamah.

“Saya amat berpuas hati walaupun didakwa di mahkamah dan dipenjara sekalipun jika dapat membuktikan dialah pelakon dalam video itu.

“Saya amat yakin dialah pelakon video itu, jadi saya cabar Abdul Hadi dan Nik Aziz bersumpah dengan mengatakan video itu fitnah, saya juga mencabar pemimpin itu bersumpah menafikan dia dalam video tersebut,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian semalam.

Selain itu, Shuaib turut menolak dakwaan beberapa pihak yang menuduh beliau bersama dua lagi individu digelar ‘Datuk T’, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik mengedar bahan lucah.

Katanya, mereka hanya menunjukkan video tersebut kepada kira-kira 15 wartawan untuk melihat sendiri siapa pelakonnya kerana wartawan diketahui amat rapat dengan pemimpin-pemimpin negara.

“Kita hanya tunjuk kepada wartawan tertentu untuk mencari kebenaran, kita tidak edar video tersebut kepada awam.

“Jika benar tuduhan kami mahu edar video lucah tersebut, sudah lama kami boleh edarkan video tersebut tetapi kami tidak lakukannya,” katanya.

Sebelum ini, Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani berkata siasatan rakaman video aksi seks itu mengikut Akta Kanun Keseksaan kerana kesalahan mengedar bahan lucah telah siap.

Acryl berkata laporan lengkap siasatan itu akan diserah kepada Pejabat Peguam Negara pada bila-bila masa dari sekarang untuk tindakan selanjutnya.

Sumber : SINAR HARIAN-21 April 2011 

20 April 2011

Datuk T bersumpah???


Trio ‘Datuk T’ hari ini mendedahkan bahawa mereka tidak sedikit pun takut untuk berhadapan dengan tindakan undang-undang di bawah Seksyen 292 Kanun Keseksaan, kerana menayangkan rakaman video seks yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim, baru-baru ini.

Semua trio tersebut, iaitu bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik; ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah serta bekas Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Shuib Lazim berkata, mereka sudah bersedia mental dan fizikal untuk menghadapi apa sahaja kemungkinan.

Malah mereka juga bersedia untuk melakukan sumpah laknat di mana sahaja termasuk di depan Kaabah, bagi membuktikan pendedahan mengenai rakaman video seks tersebut adalah benar membabitkan ketua pembangkang tersebut, sebagaimana yang didakwa.

Shazryl Eskay ketika dihubungi berkata, beliau tidak akan sesekali membantah sebarang tindakan undang-undang, jika benar pihak Peguam Negara mahu mendakwa trio Datuk T di mahkamah, atas kesalahan memiliki serta mengedarkan rakaman video seks berkenaan.

“Kami serah sepenuhnya kepada pihak polis dan Peguam Negara. Di pihak kami, apa juga keputusan dan arahan pihak berkuasa kami akan patuh termasuk pergi ke mahkamah. Kami akan memberi kerjasama 100 peratus kepada semua yang terlibat kerana kami sedar ini adalah perjuangan demi kebenaran.

“Oleh itu, kami bukan sahaja sanggup ke mahkamah tetapi kami juga bersedia untuk melakukan sumpah laknat di mana sahaja termasuk di depan Kaabah. Ini kerana saya yakin, kami di pihak yang benar dan tiada sebarang keraguan bahawa lelaki itu memang Anwar,” katanya di sini, semalam.

Dalam pada itu, Shuib pula memberitahu, pihaknya memang sedar akan risiko perundangan yang terpaksa dihadapi kerana pendedahan itu tetapi menegaskan, perjuangan menyedarkan rakyat mengenai moral adalah lebih penting berbanding kebimbangan dikenakan hukuman oleh mahkamah.

Katanya, atas niat yang murni tersebut jugalah sehingga kini, semua trio Datuk T tidak mendapatkan sebarang khidmat guaman bagi menghadapi kemungkinan pendakwaan kerana yakin, Allah akan menolong golongan yang berjuang untuk mengelakkan negara ini dari di perintah individu tidak bermoral.

“Pada saya, pendedahan ini bukan bertujuan mahu mengedarkan rakaman video seks tetapi untuk membolehkan rakyat menjadi saksi. Kalau ingin mengedar, rakaman tersebut sudah dicetak sebanyak 20,000 salinan tetapi sehingga kini hanya 15 individu sahaja yang dibenar menontonnya,” jelas beliau.

Sementara itu, Abdul Rahim berkata, jika Shazryl Eskay sanggup melakukan sumpah laknat termasuk di depan Kaabah, Anwar yang selama ini menampilkan imej Islamik di mata masyarakat juga perlu ada keberanian dan kepercayaan tersebut, dalam mencari kebenaran sebagaimana dituntut oleh agama Islam.

Sambil mengakui bahawa dirinya juga sudah bersedia untuk menerima apa juga keputusan Peguam Negara, bekas Ketua Menteri Melaka itu berkata, beliau juga sanggup berdepan dengan Anwar dalam apa juga situasi, selepas ketua pembangkang itu bermati-matian menafikan beliau terlibat dalam aksi video seks itu.

Sumber & Petikan dari: N9Kini.com

19 April 2011

Hentam DAP... PAS & PKR, akai tak dak - TUN M

“Ini tidak baik bagi kaum Cina dan tidak baik bagi negara berbilang kaum seperti Malaysia,” - Tun M.

Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, beliau kecewa dengan penularan politik perkauman seperti dicerminkan kejayaan DAP di 12 kawasan majoriti pengundi Cina pada pilihan raya Sarawak ke-10 Sabtu lalu.

Bekas Perdana Menteri berkata, kejayaan DAP itu menunjukkan parti pembangkang sudah berjaya membawa dasar perkauman yang diamalkan parti berkenaan.

Katanya, dulu rakyat di Sarawak memilih calon tanpa mengira kaum kerana bagi mereka apa yang penting memilih pemimpin yang boleh membentuk kerajaan yang mewakili semua kaum.
Bagaimanapun, katanya, kemasukan DAP ke Sarawak dan kemenangan parti itu jelas menunjukkan parti itu berjaya memisahkan masyarakat Cina Sarawak daripada kerajaan negeri itu.

Sumber : N9Kini.com 

Kata Kawan:
Dalam hal ini, Anwar & Nik Aziz betul-betul takde akal... Gila kuasa!!! Buta dengan tindakkan DAP cukup bijak mempergunakan kedua-dua rakan pakatannya di hari ini… DAP akan terus pastikan PKR berperanan sebagai tukang fitnah dan mencalarkan imej Barisan Nasional (BN) terutama UMNO manakala Pas pula hanyalah pencacai untuk memecahkan perpaduan orang Melayu di samping mencuci segala najis yang ditinggalkan Anwar Ibrahim.

PAS dan PKR... Akai ada ka???





17 April 2011

ISU VIDEO SEKS: Jangan tak saksi ( Siri 2 )... Lihat kesahihannya...

Rasanya tak salah lah video ke-2 ini di siarkan kepada orang ramai untuk di amati betul-betul dan di fikirkan semula, di mana kesahihan dan kebenarannya. 

Berikutan dari pelbagai andaian, bermacam-macam alasan di keluarkan membuat penafian dan ada yang terus-terus menegakkan ketulinannya... Tak pe lah.

Yang ada tu, sampai tahap, tak pernah lagi tonton pun... Sampai nak terkeluar anak tekak, berhujah membuat penafian... Emm... suka hati lah...

Selepas tonton video ni... Pikir la kembali ye..
Siapa makan pengat, sendiri mau ingat...
Berdasarkan pengamatan kawan... Bukan nak tuduh..
Tapi... Macam dia lah tu...


PKR KALAH: Anwar kena londeh... Apa kata Tun M dalam video ni???

Dahhh...Belum-belum lagi Anwar kena londeh dah... Yang nyata rakyat Sarawak benar-benar tolak Anwar... Lepas ni nak kena cari jam Omega pulak.. Kes Raja Petra lagi... Macam-macam lagi halnya Anwar ni... Haruskah kita terima pemimpin sebegini... Diri sendiri pun tak terurus... Bagaimana nak uruskan rakyat?
Kekalahan teruk PKR di Sarawak, betul-betul melondehkan Anwar... 
Betul kata Tun M... Emm..saksikan!!!




Pendapat Kawan:
Kesudahannya pengundi di Sarawak berfikir secara rasional, bukan secara emosi, bahawasanya masa depan mereka akan hanya terbela dan terjamin dengan sokongan kepada BN, dan parti pembangkang bukan alternatif yang lebih baik.... Anwar juga bukan pemimpin yang harus diterima dan di dengar kata-katanya...

16 April 2011

PRN Sarawak... Berpehak kepada Barisan Nasional...

BN menang 2/3 PRN Sarawak

Secara tak rasmi , BN sudah menang besar dengan 2/3. BN menang 56 daripada 71 kerusi.

Hanya menunggu keputusan rasmi sahaja. Dalam sejam dua semua 71 dapat disahkan oleh SPR. Pakatan melalui Dap dan Pkr mendapat 16 kerusi secara tak rasmi.

Tak rasmi BN Menang 56 kerusi!
DAP 11
PKR 3
Bebas 1


BN menang Sadong Jaya dengan 2,934 majoriti.

DUN BETING MARO. BN-menang majoriti 391

N 51 Balingian- Bn 5100 ( 77.87) , Pkr 520 (7.94), Bebas - 831 ( 12.68), Rosak - 98( 1.49). Majoriti - 3651 ( BN / PBB - Pehin Sri KM Swak )

BukitAssek DAP 11497 BN 3884 mj 7613.

Pelawan DAP menang majoriti 1772.

Dudong BN menang -620.

BawangAssam BN menang 1808 majoriti


N56 Baleh BN Menang kalahkan PKR 3,898 majoriti
Ba' Kelalan PKR menang 473 majoriti(Baru Bian)

BN menang Batu Danau dengan 2,319 majoriti

BN menang Daro dengan 3,197 majoriti.

BN menang Simunjan dengan 4,048 majoriti
BN menang Belawai dengan 4,546 majoriti

BN menang Machan with majoriti 1,629

DAP
menang Depok dengan Majoriti 2679

DAP menang Kidurong majoriti 6523

BN menang Bukit Sari dengan 5,063 majoriti
DAP menang Pujut majoriti 4100

BN menang Pakan dengan 1,197 majoriti

PKR menang Krian dengan 2,090 majoriti.

BN menang Tebedu dengan 4,066 majoriti
BN menang Layar dengan 1,916 majoriti.
BN menang Opar dengan 2,006 majoriti
BN menang Meluan dengan 1,642 majoriti

BN menang Nangka dengan 5,302 majoriti.

N 22 Sebuyau (5.20 petang)
PAS - 719 undi
BN - 1,928 undi
Bebas - 44 undi

N03 Tanjong Datu (5.20 petang)
PAS - 223 undi
BN - 954 undi
Bebas - 50 undi

N20 Sadong Jaya (5.45 petang)
PAS - 1,072 undi
BN - 3,949 undi
Bebas - 402 undiN 15 Muara Tuang (5.20 petang)
PAS - 575 undi
BN - 1,580 undi
N24 Beting Maro (6.00 petang)
PAS - 2,578 undi
BN - 3,014 undi
Majoriti - 436 undi
Undi rosak - 48

Keputusan tidak rasmi.
N.34 krian.
38 peti undi telah di kira drpd 48 peti kesemuanya spt berikut:
Bn - 2409
Pkr-4104
Snap - 171
Bebas - 102
Majoriti: 1695

N.33kalaka
20 peti undi drp 33 telah dikira spt berikut:
Bn -3505
Pkr -987
Bebas - 447
Majoriti: 2518
Setakat 5:05 ptg.
BN lead di :
dun semop,
jepak,
sebuyau,
sadong jaya,
saribas,
lingga,
tanjung datu,
layar,
marudi
bukit saban,
bukit kota,
telang usan,
balai ringin,
bukit begunan,
bekenu,
kalaka,
dalat, opar,
beting maro,
belawai,
bengoh,
batu danau,
tasik biru, meluan,
pakan,
bukit sari,
batang ai, belaga (27 dun ).

Kita kalah di DUN Bakelalan spdp(lwn pkr) dan ketingalan di DUN Krian spdp (lwn pkr) dan Pelagus -273 votes (lwn bebas sng) (3Dun).

Insyaallah jika tiada aral melintang BN akan menubuhkan kerajaan baru di Sarawak malam ini.
Tunggu lah malam ni ea...
.

Anwar tak pedulikan rakyat Sarawak!!!

Tuai rumah (penghulu) Rumah Panjang di Kapit, Edison Bugap... Bertanya soalan mengenai isu liwat dan video seks kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika datang ke situ, kecewa apabila ketua pembangkang itu gagal memberi jawapan.
"Anwar hanya jawab dia tidak perlu jawab kepada tuai rumah (saya) dan penduduk. Anwar kata dia hanya akan jawab kepada kerajaan,”. 
Kebanyakkan penduduk dan saya kecewa dengan jawapannya sebab kami rakyat berhak mengetahui untuk memastikan kebenaran...“Selepas Anwar tak jawab, saya beredar dari situ dan nampak beberapa penduduk turut beredar dari mendengar ceramahnya,” katanya kecewa dengan sikap pemimpin pembangkang yang kononnya mahu membela rakyat Sarawak... 
Berita penuh selanjutnya klik tajuk di bawah :   
Tuai rumah panjang ulas kejadian Anwar ‘lari’
Hee..hee..heee... Wahai rakyat Sarawak.. TINGGALKAN PAKATAN HARAM...UNDILAH BARISAN NASIONAL!!!
 

15 April 2011

Wahhhkahhkahhhh!!! Buat lawak lagi Anwar ni... Tak caya tengok video ni, Lim Guan Eng!!!...


Khusus untuk pengundi-pengundi di Sarawak... Jangan tak tonton tau... Lawak beruk tu!!!

Setelah di tanya wartawan.. Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng, enggan mengulas mengenai pandangan yang disuarakan oleh penulis blog, Raja Petra Kamaruddin, bahawa Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim, sudah hilang kewibawaannya sebagai seorang pemimpin.

Lim yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang, berkata beliau tiada masa untuk menonton temu bual eksklusif Raja Petra dengan TV3.

Hai.. Takda masa ke atau apahalnya...

Ooooo.... Mana tak nya... Nanti di dalam setiap ceramah, Anwar tak akan puji dia lagi... Anwar lah yang mengangkat darjatnya.. Bahawa Lim Guan Eng adalah satu-satunya pemimpin Cina yang bersih, cekap dan amanah... Lim Guan Eng tak pernah menipu rakyat... Kononnya pandai mentadbir ekonomi negeri di Pulau Pinang...

Wahhh... Lain macam je bunyi... Cari backup ke untuk mengadap masaalah-masaalah kemudian hari? Paham-paham sudah la kan....

Tak caya tengok video ni... Wahhhkahhkahhhh!!! Buat lawak lagi Anwar ni...



Kata Kawan:
Statement Anwar yang paling menyedihkan... 
Dalam masa dia dok memuji Cina...
Sempat lagi dia menghina bangsanya sendiri... 
Sedangkan dia sendiri bangsa Melayu..

14 April 2011

'Saya sumpah ini Anwar tidak betul' - NALA. Klik..saksikan video ini.



Lidahnya sangat bercabang Dia boleh kata buah epal yang dipegangnya adalah buah oren. Begitu hebat beliau memutar belit. Rakyat pula tertipu dengan tipu helah dan putar belit yang dikatakan kerana kepetahannya berkata-kata. Itulah perangai sebenarnya. - Dato' Nalakarupan...


Saksikan kenyataannya di video ini... Zazzzssssssssssssss!!!!

Najib & Rosmah terlibat??? - Saksikan video temubual bersama Raja Petra...

" Saya sendiri tidak ada timbulkan apa-apa tuduhan... Saya tidak kata, pada masa pembunuhan itu berlaku, isteri PM berada di tempat kejadian..." katanya.

Itulah antara pengakuan dari pengendali Malaysia Today...
Mendedahkan akuan bersumpahnya yang mengaitkan Datuk Seri Najib Razak dengan kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu adalah berdasarkan maklumat dan desakan beberapa individu bertujuan menyekat Najib daripada menjadi Perdana Menteri.

Selanjutnya, saksikan video rakaman temubual eksklusif bersama TV3...

13 April 2011

ANWAR BUAT LAWAK LAGI... Saksikan Video ini...


Anwar buat lawak... Abis semua di langgarnya berkempen... Ntah apa-apa merapunya..Menghina orang melayu, menghina ulamak... Hebat sangat ke kamu tu?

Pastu, bercakap pulak tentang sejarah Rasulullah. Sejarah Islam pun kamu nak putar belitkan ke?

Bertaubat la Anwar!!!

Masa untuk kamu sudah dekat... Ingat-ingatlah, Anwar..

Aku cabar kamu... Anwar!!!


Satu lagi tekanan diterima oleh Anwar setelah menunjukkan sikap hipokritnya yang terlampau. Kesana kemari memukul canang kononnya dia la yang terbaik, apa yang berlaku keatasnya selama ini fitnah... Itu..ini..dan macam lagi... Yang buruk kerajaan... 

Habis di racunnya rakyat, kemana saja dan dimana saja ucapannya dalam berkempen... 
Katanya dia bukan pelaku dalam video sex itu... Semua itu fitnah UMNO dan Datuk T dengan niat hendak menjatuhkannya...

Berikutan dari itu... 

Bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik semalam mencabar Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim bersemuka dengan beliau berikutan penafian berterusannya berhubung klip video rakaman seks yang dikaitkan dengan Ketua Pembangkang itu.

Dalam pertemuan itu, kata Abdul Rahim berkata, Anwar boleh meluahkan segala yang terbuku dalam hatinya berhubung pendedahan berkenaan kepada beliau dan ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah serta Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Shuib Lazim.

“Saya ‘gentleman’… kalau Anwar banyak yang tak puas hati dengan rakaman itu, saya cabar beliau bersemuka dengan saya dan Datuk Eskay, Datuk Shuib. Polis siasat, biarlah polis siasat… apabila bersemuka, kita boleh cari kebenaran.

“Tak payahlah dia jaja cerita ke sana ke sini, (tuduh) kami bertiga diperalatkan oleh kerajaan untuk membunuh personaliti atau kerjaya politik dia,”

Dan menurut Shazryl Eskay pula...Beliau menyerahkan kepada orang ramai untuk mencabar Anwar dan Dr Wan Azizah bagi membuktikan dakwaan mereka.

“Beban kini ditanggung Kak Wan (Dr Wan Azizah) dan Anwar untuk membuktikan mereka menyimpan jam itu. Biar rakyat cabar mereka untuk membuktikan kebenarannya,” katanya kepada wartawan menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS), semalam.

Pendapat Kawan:
Haa....apa lagi? Mana jam Omega tu Azizah... Tunjukkan!!! Tunjukkan!!! Tunjukkan!!!...
Aku cabar kamu!!!

Sumber & Info : N9kini.com





12 April 2011

Isu video seks: Polis minta Anwar serah jam Omega???

 

Haaa.... apa Anwar nak jawab pulak kali ini ye?
Anwar naik angin, melenting tak tentu arah bila ketika menjawap soalan salah seorang wartawan semasa sidang akhbarnya kelmarin di Sarawak, apabila di tanya tentang JAM OMEGA...

Kenapa mesti berang?
Mengapa tidak jawap elok? Ada masaalah ke?

Seperkara lagi, bila di soal tentang kaitan JAM OMEGA tu dengan polis... Lagi mengelabah Anwar di buatnya..."Bila polis mintak...bila polis mintak... bila polis mintak" kata Anwar berulang-ulang dengan berangnya.

Kenapa tak percaya ke JAM OMEGA tu ada pada Polis???

Untuk pengetahuan semua puak-puak yang kusut kepala otak... Haa.. Ini pengakuan dari pihak polis..
“Pada kita memang ada jam (tangan Omega) yang diserahkan oleh Datuk Eskay. Ini jam mahal... jam mahal ada kad pendaftaran (geran), jadi kita sedang meneliti maklumat pemilik, iaitu kepada siapa jam itu dijual dan setakat ini kita masih menunggu jawapan pengedar. Mereka janji seminggu, tapi hari ini sudah seminggu (belum dapat jawapan) - Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani


Setahu kawan, identiti sebenar pemilik jam tangan jenama Omega, yang diserahkan ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah kepada polis, akan diketahui dalam tempoh terdekat daripada pengedar jam tangan berkenaan.

Sehingga identiti pemilik jam tangan berkenaan dikenal pasti, ada kemungkinan polis akan meminta Anwar menyerahkan jam jenama Omega yang dikata ada dalam simpanan Kak Jijah tu...

Bukan 'Telor Omega' ye Kak Jijah!.. Heeheeheee!!!

Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani, berkata pihaknya sedang berusaha mendapatkan maklum balas syarikat pengedar jam tangan terbabit melalui geran jam yang biasanya mempunyai maklumat lengkap pembeli.

Emm... Tak mengapa lah Anwar... Wartawan boleh la kamu gertak, kamu sergah..
Tunggu sampai masanya nanti... Jangan serah jam tangan mainan sudah la ye... Hikhikkkhikkkk!!!

Sunber & Info : N9kini.com

11 April 2011

AMARAN: JANGAN DI UNGKIT LAGI KES ALTANTUYA... WAHAI ANWAR!!!


Di mana prinsip kamu? Di mana maruah kamu... Anwar?
Hanya pandai mengata orang... Tapi apa yang berlaku ke atas kamu... Kamu tidak pertahankan...
Setakat menyalak di tepi jalanan... Untuk apa... Anwar?

Rakyat minta Anwar Ibrahim BERSUMPAH tetapi Anwar Ibrahim GAGAL untuk melaksanakanya.

Rakyat minta Anwar Ibrahim SERAH DNA tetapi Anwar Ibrahim GAGAL untuk Menunaikannya.

Rakyat minta Anwar Ibrahim MENYAMAN Ummi Hafilda, Ezam Mohd Nor, Dato Eskay, Tan Sri Rahim dan Dato Shuib tetapi Anwar Ibrahim GAGAL melakukannya.

Rakyat minta Anwar Ibrahim TUNJUKKAN JAM TANGAN OMEGA tetapi Anwar Ibrahim GAGAL membuktikannya.

Kawan dah amat bosan dengan perangai dan tingkah laku si Anwar ni. 
Kalau kita di soal siasat, kita akan akur dengan polis atau mahkamah. Siapa dia nak special treatment?

Dia punya kes mahkamah, entah berpuloh kali postpone, naik meluat betoi. Wartawan tanya elok2, jawap lah dengan sopan, yang dok sergah tu buat apa? 

Dah lah tu wartawan perempuan pulak. Tak boleh kah jawap dengan tertib sikit, sebagai pemimpin, kena lah tunjuk contoh yang baik?
Ada kah begini cara nya kalau Anwar jadi pemimpin, semua watak kurang sopan nak diterima? 

Cuma yang dapat kita lihat watak dan jawapan yang diberi tak konsisten, seperti ada yang tersorok….dan ini atas perbuatan siapa? 

Bukan konspirasi, sendiri yang korek lubang, sendiri lah terjun. Kalau tak ada angin, tak kan pokok nak bergoyang kut. 

Aku dah biasa dengan orang seperti kamu dan gitu lah tingkah laku nya sampai dia terjerumus dan tak dapat mendogak lagi. 

Aku rasa, masa kau pun dah hampir. Atas apa yang akan berlaku keatas mu, jangan sekali kali menyalahkan orang lain. 

Tak ada nya, konspirasi…..percayalah
Rakyat tak sebodoh yang engkau jangkakan.


Altantuya:
Kes sudah selesai... Pesalah telah menerima hukumannya...
Kamu saksikan video ini wahai puak-puak pembangkang.

INI AMARAN !!! 
JANGAN DI UNGKIT LAGI KES ALTANTUYA!!!

ISU VIDEO SEX: TUBUH SURUHANJAYA DIRAJA


Tubuhkan Suruhanjaya itu!!!

Penubuhan suruhanjaya elak fitnah: Mufti Kelantan

“Kalau kita tuduh sesiapa, tuduhan mesti dibuktikan sebab kewajipan orang menuduh kena buktikan. Sama ada menerusi rakaman video atau gambar, diterima atau tidak terpulang kepada mahkamah, sama macam Mahkamah Sivil yang terima DNA atau bukti lain seperti tuala.

“Sebenarnya undang-undang mahkamah di negara kita tidak ada hukum hudud yang perlu empat saksi (kerana) yang ada hukum takzir yang tahapnya tidak sekuat hudud,” katanya lagi.

Sumber & Berita Selanjutnya Klik : N9kini.com

10 April 2011

"Rakyat tidak penting" kata Anwar dalam video ini?


Anwar hangin satu badan ni hari... Bagaikan kena bom dengan soalan yang yang di ajukan kepadanya pada sidang akhbar petang tadi di Sarawak...

Soalan apa lagi kalau tak soalan tentang JAM OMEGA kesayangan dia tu...


Kak Jijah...Kak Jijah... Mana JAM OMEGA darling kamu tu???

Rakyat dah tanya-tanya ni...


Rakyat minta Anwar Ibrahim BERSUMPAH tetapi Anwar Ibrahim GAGAL untuk melaksanakanya.

Rakyat minta Anwar Ibrahim SERAH DNA tetapi Anwar Ibrahim GAGAL untuk Menunaikannya.

Rakyat minta Anwar Ibrahim MENYAMAN Ummi Hafilda, Ezam Mohd Nor, Dato Eskay, Tan Sri Rahim dan Dato Shuib tetapi Anwar Ibrahim GAGAL melakukannya.

Rakyat minta Anwar Ibrahim TUNJUKKAN JAM TANGAN OMEGA tetapi Anwar Ibrahim GAGAL membuktikannya.

Nah... saksikan sedutan sidang akhbar... Yang katanya Anwar naik berang bila di tanya tentang JAM OMEGA tu...

Saksikan... Zazsssssssssssssssss!!!




Haaa!!! Ini pulak pendapat rakan karibnya dahulu...

SNAP lingkupkan Anwar di Sarawak???



Apa urusan SNAP dengan BN? Tiba-tiba saja Anwar nak salah kan BN pulak... Jaga diri masing-masing la... Betulkan diri sendiri.. 

Cukup-cukupla nak syak orang sana sini...
KUCHING: 10 April – Kehadiran Parti Kebangsaan Sarawak (SNAP) dalam pilihan raya Dewan Undangan Negeri (DUN) Sarawak ke-10 pada 16 April ini dilihat memberi kelebihan kepada Barisan Nasional (BN) dan memecah undi pembangkang.

Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim, berkata beliau bimbang kejayaan SNAP meraih undi hanya akan memecah undi pembangkang dan menguntungkan BN.


Beliau berkata, jika dilihat pada hari penamaan calon, SNAP kelihatan seperti dilindungi BN.


“Di beberapa tempat, pengundi memilih sama ada Pakatan Rakyat atau BN. Nampaknya SNAP lebih menumpukan kepada usaha mengambil undi Pakatan Rakyat,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Sumber berita : n9kini.com

Pesanan Kawan:
Kepada rakyat Sarawak... Jauhi pembangkang!!!
UNDILAH BARISAN NASIONAL


Video Sex: Siri 2 kini hangat di pasaran...


Bukan main lagi, video hari minggu ni.. Bagus pulak kualitinya. Tapi, tak tau la berapa lama boleh bertahan siarannya...
Kalau tau dek agen puak-puak tu... Confirm kena remove ni lagi ni...
Emm... saksikan lah...

NIK AZIZ UMUM PROGRAM 1 MALAYSIA BOLEH DI GUNA PAKAI...

 
  Lihatlah betapa besarnya jiwa seorang pemimpin WALAU pernah didoakan agar pecah perut beliau oleh seorang TOK GURU ULAMAK tetapi apabila BERJUMPA keceriaan,keihklasan dan tanda hormat beliau PADA ORANG YANG PERNAH MENDOAKAN KEBURUKAN PADANYA jelas terpancar,..Maka lihatlah tanda kebesaran ALLAH SWT....

  1 Malaysia!!! - Nik Aziz.

PEKAN, 9 April -- Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak menunjukkan simbol 1 Malaysia kepada Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob (tiga, kiri) dan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (kanan) semasa mencuba keselesaan motosikal modenas terbaru yang dipamerkan selepas merasmikan Kompleks Pemasaran Setempat, Taman Automatif Pekan di sini hari ini.


Kata Kawan:
Alhamdulillah... Pok Nik terima juga 1 Malaysia....

9 April 2011

PAKATAN HARAM: Ciplak, janji kosong serta lapok


Janji pembangkang menerusi sepuluh teras utama dalam manifesto untuk Pilihanraya Sarawak ke-10 disifatkan sebagai ciplak, janji kosong serta lapok malah tidak realistik.

Kebanyakan manifesto yang ditawarkan pembangkang itu sudahpun dilaksanakan kerajaan BN sebelum ini.

Pembangkang dilihat sedikit kebelakang apabila memberi tawaran kepada rakyat mengenai sesuatu perkara yang sudah dinikmati oleh rakyat di bawah pemerintahan BN.

“Sebahagiannya sama seperti BN, malah ada antaranya sudahpun kita lakukan selama ini,” katanya ketika ditemui pada majlis sarapan bersama pengundi Satok di sini, Sabtu.

Janji pembangkang pada pilihan raya negeri yang antara lain mahu mewujudkan pentadbiran yang baik berdasarkan prinsip antarabangsa iaitu Cekap, Akauntabel, dan Telus (CAT).

Selain itu gabungan Pakatan Rakyat yang dianggotai Parti Keadilan Rakyat (PKR), DAP dan PAS turut menawarkan untuk menyelesaikan isu pertikaian Tanah Hak Adat Bumiputera (NCR) melalui penubuhan sebuah suruhanjaya.

Rakyat Sarawak seharusnya berhati-hati agar tidak terkeliru dan jatuh ke perangkap janji-janji manis pembangkang.

Langkah pembangkang yang mahu mewujudkan sebuah suruhanjaya mengenai NCR agak ketinggalan kerana kerajaan BN terlebih dahulu memberikan perlindungan bagi semua jenis tanah di Sarawak.

“Sistem perlindungan telah ada, sebagai contoh Pengerusi PKR negeri, Baru Bian yang juga seorang peguam beberapa kali memenangi kes mengenai tanah adat.

“Kalau sistem tidak adil, sudah pasti tak ada yang menang kes di mahkamah, jadi ini membuktikan bahawa perlindungan kepada hak tersebut memang sudah wujud.

“Sebab itu saya katakan bahawa ini hanya janji-janji manis, dan pembohongan belaka,”

Sumber & Info : N9kini 

Pendapat Kawan:

Korang pengundi sarawak toksah dok percaya la dengan manifesto pakatan haram tu, itu semua retorik untuk membodohkan rakyat sarawak, percayalah kata kawan, apa yang dijanjikan dalam manifesto tu semuanya retorik bodoh.

Ok katakan lah pembangkang menang di sarawak dan tubuh kerajaan, sudah tentu pkr akan jadi ketua, maka sarawak akan jadi macam selangor, janji manifesto janji tinggal janji, banyak menipu dari yang dilaksanakan....
Dok merentah 4 negeri kat semenanjung pun banyak hal tak selesai-selesai.. Berangan nak merentah Sarawak... Jangan mimpi la PR!!!



8 April 2011

PAS sesat???



SIAPAKAH YANG SESAT?
Untuk Renungan Kita Bersama

Terjemahan Hadith

Dari Abdullah bin Amru bin Ash, katanya dia mendengar Rasullulah SAW bersabda: "Alah tidak menghapuskan ilmu(agama) dengan cara mencabutnya dari dada seluruh manusia, tetapi dengan jalan mewafatkan para ulama. Apabila ulama sudah tiada, umat manusia mengangkat orang-orang b_d_h menjadi pemimpin mereka. Lalu mereka bertanya kepada para pemimpin yang b_d_h. Sipemimpin memberi fatwa tanpa pengetahuan, menyesatkan orang ramai, maka sesatlah mereka semuanya." (Sahih Muslim 2297)

Parti PAS mengaku bahawa mereka mempunyai ramai ulama. Ini bertentangan dengan maksud hadith di atas yang mengatakan di akhir zaman, tiada ulama atau ulama "sudah habis" diwafatkan. Menurut hadith, "Allah tidak menghapuskan ilmu(agama) dengan cara mencabutnya dari dada seluruh manusia, tetapi dengan jalan mewafatkan para ulama".

Kalau benar PAS mempunyai ramai ulama tentulah kita ingin tahu dari mana datangnya mereka ini semua. Menurut hadith di atas, Apabila ulama sudah habis, umat manusia mengangkat orang-orang b_d_h menjadi pemimpin mereka.

Oleh itu jelaslah yang parti PAS mengangkat orang-orang b_d_h menjadi pemimpin mereka. Apakah bukti bahawa mereka ini orang b_d_h? Menurut hadith di atas, Sipemimpin memberi fatwa tanpa pengetahuan, menyesatkan orang ramai, maka sesatlah mereka semuanya.

Kalau diteliti, ternyatalah kebenaran hadith dari Rasullullah SAW ini, kerana didapati bahawa Dato' Nik Aziz banyak mengeluarkan fatwa, yang sebelum ini tidak pernah dikeluarkan oleh ulama yang muktabar atau imam yang mujtahid seperti Imam Shafie, Imam Maliki, Imam Al Ghazali, Imam An Nawawi dan lain-lain lagi. Persoalan yang timbul ialah adakah kesemua imam-imam ini kurang alim, sehingga tidak dapat mendahului Dato' Nik Aziz mengeluarkan fatwa yang menghalalkan perbuatan memaki dan menghina sesama Islam?. Bagaimana pulakah fatwa Dato' Nik Aziz yang mengatakan Allah mencarut?.

Persoalan seterus ialah PAS berkata "Cuma ulama sahaja yang layak jadi pemimpin". Kalau begitu sudah tentu semua calon dari parti PAS, mestilah terdiri dari ulama. Masaalahnya ialah sejak bila Allahyarham Fadzil Noor, Mohammad Sabu dan Mahfuz Omar jadi ulama. Mereka semua ini mengaji kat mana?. Berapa juzuk Al Quran yang mereka hafal? Jangan-jangan mereka ini memang orang b_d_h yang diangkat oleh PAS sebagai ulama.

Ketahuilah! sesuatu yang disampaikan oleh Rasullullah SAW adalah benar dan sebagai orang Islam kita kena yakin dan percaya teguh kepadanya. Oleh itu marilah kita renung bersama-sama siapakah manusia yang dimaksudkan sebagai sesat dalam hadith di atas.


Petikan penuh & catatan dari: SARJAN HASSAN

Tengok sini....WAN AZIZAH BOHONG LAGIIIIIIII!!!

“Adakah Anwar sudah lupa dengan kata-katanya ke sebelum ini iaitu ‘lawan tetap lawan’ dan ‘kalau takut risiko, usah bicara soal perjuangan’... 
Jadi sekarang, dengan keputusan menolak penubuhan suruhanjaya tu... Adakah bukan takut ke namanya bro? 
Yg Kak Jijah pulak, jenuh merayap ke seluruh kawasan undi di Sarawak... Mengheret isu video seks yang kononnya suami dia tak terlibat... Menghina BN,mengeji UMNO...Tapi sampai sekarang, jam Omega tu tak tunjuk juga... 
Sampai tahap, kes Altantuya yang dah selesai dan pembunuhnya telah pun dijatuhi hukuman gantung dibangkit-bangkitkan semula dalam kempen mereka di sana demi menyelamatkan Anwar. 
 Woiii... YAB Najib dah pun lakukan sumpah laknat... Nwar tu, bila lagi, Kak Jijah oiii!!!
Menjaja janji-janji kononnya mahu mengubah kepimpinan Sarawak kepada yang lebih baik... Sedangkan kepimpinan parti sendiri pun tonggang langgang dan masih tidak berubah-rubah.
Tapi, dalam kegairahan Kak Jijah yang sentiasa mengulangi hujah keramatnya dalam ucapan di setiap kempen berbunyi, " Anwar semasa di penjara, di berpuasa... bersenam selalu... sihat...jadi perut dia tak da la boncit macam tu..." katanya.
Kata-kata di bawah ini lah buat Kak Jijah kantoi lagi...



Senang cakap... WAN AZIZAH BOHONG LAGIIIIIIII!!! Nak tahu kenapa kawan kata kantoi? Haa... klik sumber di bawah ini, ok!
Sumber : X-PKR
 

7 April 2011

PKR dah tersepit... Cikgu Bard buat skrip baru ke???


Si mamat ni buat cerita murahan lagi..

Macamlah rakyat ni bodoh sangat.. 

Mamat ni cakap ( Malaysia Insider )“Ketika kempen pilihan raya umum 2008 juga pasukan kempen saya telah didekati dengan orang tidak dikenali dipercayai orang Umno yang memberikan video lucah, yang kononnya Khairy Jamaluddin, tanpa pengetahuan saya ada video ini telah tersebar, namun sebaik sahaja saya mengetahuinya saya telah mengarahkan semua dikutip dan dibakar,”.

Haa... ni apa cerita, mamat ni? 
Ye ke, Khairy ada video lucah?
Skrip baru mana pulak yang kamu nak videokan ni?

Belit tak habis-habis puak ni... Sembang boleh la, mamat woiii!!!

Biasalah PKR kononnya nak tunjuk baik... atau dengan kata lain PKR dah kehabisan isu.. sedangkan siapa dahulu yang keluarkan gambar Najib dengan Altantuya tu?
Hebat super impose yang dibuat kutu-kutu Pakatan..

Inilah gambar fitnah yang dibuat Pakatan Rakyat

Sekarang disebabkan PKR dah gagal pertahankan salah laku moral kepimpinan mereka.. 
Mereka pula dok mengelupor keluarkan pelbagai isu-isu karut untuk membentuk isu, agar rakyat akan melihat bahawa UMNO dan BN mengamalkan politik keji.. 

Sudah-sudah la PKR..Pakatan Rakyat....
Cukup-cukup la dari meneruskan siri pembohongan demi pembohongan kamu tu.

Hentikan la sikap membodoh-bodohkan rakyat, Cikgu Bard...


Kemas kini: 10.00 PM 
Selanjutnya klik tajuk di bawah:


Pemuda UMNO Rembau membuat laporan Polis terhadap Badrul Hisham


Suruhanjaya Video Sex Anwar: Ini tidak adilllllllll!!!


Kalau sebahagian penayangan video di Youtube tu masih ada rasa tak puas hati pada ramai orang.

Tubuhkan saja Suruhanjaya Diraja itu.. Semua ini hanya boleh dibuktikan melalui suruhanjaya yang benar-benar bebas.

Rakyat perlu tahu kebenaran, pelaku dalam rakaman video seks itu.

Dengan tertubuhnya suruhanjaya berkenaan, anggota yang dilantik boleh menjalankan siasatan terperinci dalam segenap aspek untuk menilai dan seterusnya mendedahkan apa sebenarnya yang berlaku.

Dalam kes siasatan video seks yang katanya babitkan Anwar Ibrahim, perkara itu dilihat perlu kerana rakyat perlu diberitahu cerita sebenar sama ada ia konspirasi seperti dakwaan sesetengah pihak atau sememangnya berlaku. 

Keputusan pemimpin pembangkang, tolak cadangan untuk tubuhkan Suruhanjaya ni... Amat mengarut...
Apa yang nak di sembunyikan... Kenapa mesti tolak???

Ini tidak adil!!!

Sebelum ini, ketika berlaku kes-kes tertentu, pembangkang menjerit-jerit supaya satu suruhanjaya diwujudkan tetapi dalam kes ini... Bila dah terkena pada batang hidung sendiri, mereka bertindak sebaliknya pulak.

“Jika benar pembangkang nak bersihkan nama pemimpin yang dituduh, mereka harus bersetuju dengan pembentukan suruhanjaya ni...

Suruhanjaya itu adalah satu perkara yang dilihat perlu kerana ia tidak berpihak. Hanya kebenarannya yang menentukan sama ada pembangkang atau kerajaan dapat terus diterima atau sebaliknya.

Pendapat Kawan:
Itu pun kalau Anwar tak bersalah la.... Baka kata Brahim Pendek -  Kita tengok siapa yang kenaaaaa!!! Heeheehee....

6 April 2011

VIDEO SEX : PAPAGOMO DITAHAN POLIS!!!

PAPA GOMO antara blog yang serius dengan menyebarkan isu video sex yang dikata melibatkan seorang pemimpin atasan telah di tahan reman di Sarawak lebih kurang jam 6 petang tadi.


PAPAGOMO dipercayai menjadi "Orang Kuat" atau PowerMan disebalik penyebaran video Seks PORNO tersebut.


Selanjutnya sila klik sumber di bawah...

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.