#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

1 October 2013

CEC DAP HANCUR: Hangat!!! Tandatangan Lim Guan Eng tidak sah? KLIK baca ni!


Segala keputusan atau tandatangan yang diturunkan oleh Lim Guan Eng sebagai Setiausaha Agung DAP sejak 16 Disember 2012 hingga 29 September 2013 adalah tidak sah dan terbatal.

Besar implikasinya itu....

Tindakan Lim Kit Siang mengumumkan calon-calon DAP akan bertanding menggunakan lambang Pas dalam PRU 13 adalah satu langkah yang tepat. Tetapi sayangnya mereka tidak melakukan itu. Maka mereka mungkin perlu berhadapan dengan bahana yang lebih besar selepas ini.

Terlajak perahu boleh berundur....terlajak perbuatan buruk padahnya. DAP mungkin telah tahu bahana yang mereka perlu hadapi hasil dari perbuatan mereka sendiri. Sebab itu sekarang kita melihat Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang begitu rancak menyerang ROS dan dikaitkan dengan Umno serta BN. 

Tujuannya adalah untuk menanam awal-awal dalam kepala otak orang-orang mereka dan rakyat Malaysia bahawa DAP menjadi mangsa penganiayaan ROS, Umno dan BN. 

Apabila berlaku sesuatu bahana kelak diri mereka akan selamat dan orang akan menyalahkan tiga pihak tersebut. Mereka yang punca kepada segala masalah terlepas daripada segala salah dan silap.

Kita sama-sama tunggu dan lihat apa yang akan terjadi nanti....
BERITA LANJUT KLIK SINI - RBF Online

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.