#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

20 August 2013

Polis tembak penjenayah pun, puak pembangkang tak puas hati... KLIK baca sini!!


Lihat la printscreen twitter diatas... Macam tu lah, takkan ada betulnya tiap kali kerajaan atau pihak berkuasa melakukan tindakkan.  Ada saja yang nak dipersoalkan. 

Lim Lip Eng Ahli Parlimen Segambut dari DAP telah mempersoalkan tindakkan Polis tembak mati sekumpulan anggota kongsi gelap dipercayai pembunuh upahan yang dikehendaki polis di Pulau Pinang, melalui laman twiternya pagi semalam dengan menyiarkan kenyataan berbunyi 'Gangsters! How did you know?



Adakah pemimpin DAP ni sengaja memperbodohkan diri sama seperti kepimpinan anak beranak DAP tentang isu CEC DAP yang menjatuhkan maruah parti itu?


Dalam kejadian berbalas tembak di sebuah pangsapuri di Sungai Nibong jam 4.30 pagi semalam, Polis berjaya menembak mati 5 orang dan pihak Polis percaya, turut terbunuh ialah ketua kumpulan itu.


Kalau orang yang rajin sikit dan membaca laporan penuh Bernama, sudah dijelaskan modus operandi pihak polis yang telah menyiasat aktiviti geng tersebut sebelum pihak polis bertindak. 


Dan tidak akan ada yang nak jadi bodoh untuk mempertikai tindakan yang dilakukan pihak polis. Untuk selanjutnya... KLIK SINI...

KLIK artikal berkaitan pada tajuk dibawah:

2 comments :

  1. SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas PERLINDUNGAN dan JASA POLIS-POLIS kita!

    NGO-NGO Islam/Melayu kena buat repot polis pasal fitnah RASIS DAPigs ini kpd. Polis, dan motif DAPigs ANJING HUTAN LIAR, asyik membela PENJENAYAH GANAS, sampi nak paksa polis dedahkan MAKLUMAT sarang penjenayah – tak ke bangsat DAPigs ini! Sampai MENGHALANG polis cegah JENAYAH - kat Barat pun, penjenayah GANAS akan DITEMBAK sampai MATI mcm. KATAK! Tengok FBI yg. tembak suspek pengganas tak bersenjata, blkg. kepala waktu soal siasat , dan banyak lagi kes - tak pula FBI disaman; FBI akan beri alasan bawah undang-undang terorisma!

    Memang BINATANG betullah si DAPigs ini! Mungkin nak saman polislah tu sampai berjuta sedangkan rakyat terutamanya umat Islam/Melayu yg. makin disasarkan dlm. pembunuhan ngeri, kemalangan jln. raya/industri, kebakaran, pengedaran dadah/senjata dsbnya, oleh geng kongsi gelap (yg. saya syaki ditaja DAPigs dan sekutunya, PAP-Barat-Israel), makin SENGSARA! Agaknya sebab itu POLIS-POLIS Melayu berseragam bermotosikal, asyik kena langgar dgn ganas tak?

    Patutnya K'jaan BN lain kali kena suruh pihak TENTERA ambil alih dan istiharkan DARURAT - kerana KEGANASAN mcm. PENGGANAS penyokong DAPigs/PKR ini mengancam KESELAMATAN ISLAM/UMATNYA dan seluruh rakyat lain serta negara kita ini! Bayangkanlah kalau si DAPigs/PKR MEMERINTAH kita dan MENGUASAI polis/tentera kita! Lansung PENJENAYAH BERKUASA!

    Kalau kat Barat pun, polis siap dgn pasukan KOMANDOnya dan. SENJATA APINYA, kalau berhadapan kEGANASAN spt. ini, dan akan memukul dgn. GANAS mana-mana SAMSENG JALANAN/AWAM atau tembak sampai mati, di bawah udg-udg terorisma. Tapi, si HIPOKRIT Barat ini mahu MELALAK mcm. ANJING LIAR kat Dunia Islam-Ketiga pasal "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! BERAMBUSlah mereka ni, dan si penjilat kaki kudis nanah mereka dari PAP-DAPigs/PKR!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro.. Mohon catatan komen ini utk sya siar & sebar kepada umum. Boleh ye..

      Delete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.