#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

21 July 2015

Agenda Pembangkang Jadikan Malaysia 'Proksi Si Dajjal'



Satu lagi nukilan dari rakan blogger RMF yang menarik minat MP dan ingin sekali dikongsikan kepada pembaca sekelian. Untuk sama-sama kita renung dan fikir-fikirkan bagi pertahankan agama dan negara kita Malaysia agar teru aman, makmur dan sejahtera.
Analisis Agenda Sulit –Malaysia Negara Terakhir Melayu Islam Yang MESTI Jatuh ditangan DAP/PKR dan USA/Israel
 
Jika tarikh 3 March 1946 merupakan titik hitam Melayu Idonesia sujud dikaki Sosialis dan memusnahkan sistem beraja dan Melayu Islam serta keagongannya. Malaysia kini menunggu masa untuk menghitung hari dan nasib Melayu dan Islam dalam negara ini.
Masanya akan tiba jika Melayu yang bijak berpolitik isu tapi tidak pernah tahu menkaji tentang agenda politik akan menanggis kehilangan segalanya. Politik bukan sekadar memerintah tetapi lebih daripada itu.
Kini, ketiadaan Anwar Ibrahim dipersada politik negara telah mendominasikan DAP sebagai GOD FATHER kepada kedua dua parti politik Melayu yang kini menjadi kuda tunggangan untuk mencapai cita cita Zionist yang terancang begitu lama dan berpusat di Singapura.
Rancangan yang sentiasa gagal, kini telah hampir kehujung terowong untuk memusnahkan legasi Islam Melayu dinusantara kemelayuan dimana Malaysia merupakan negara terakhir yang belum menjadi proksi si dajjal.
PAS dan PKR berusaha gigih melalui PASMA dan PKR untuk memastikan kemusnahan yang mereka impikan selama ini akan tercapai. Pelbagai cara dan kaedah digunakan untuk memastikan Malaysia bukan lagi diminasikan Islam Melayu tetapi didominasikan kesamarataan dalam segalannya.
Tidak sempurna iman seseorang di antara kalian sehingga ia mencintai saudaranya sebagaimana ia mencintai dirinya sendiri.” (H.R Bukhari dan Muslim).
Bagi umat Islam, antara sesama Muslim ibarat satu tubuh. Jika satu disakiti, maka yang lain juga menderita. Dan bagi sesama manusia pula, tidak kira bangsa dan agama, jika ada nilai kemanusiaan yang tulen, derita orang lain, setidaknya ada rasa kasihan terdetik di jiwa.
Perkara sedemikian langsung tidak wujud didalam sanubari insan yang berjiwa pembangkang yang mana lebih mementingkan kuasa sehingga sanggup mengenepikan soal persaudaraan sesama Islam.
Dalam hal yang demikian kita melihat dari pandangan jauh dan kejadian yang sedang berlaku diserata dunia ini. Bagaimana umat Islam dihancurkan dengan kepelbagaian cara. Pernahkah kita terfikir bagaimana bermula nya kisah penghancuran umat Islam ini.
Semuanya bermula dengan propaganda ideologi yang diserapkan keatas umat Islam... Untuk ketahui kisah selanjutnya KLIKSINI

2 comments :

  1. Memang amat BERNAS artikel RMF ni!

    Sebab itu BANGSA BUMIPUTERA Islam/Melayu mesti BERSATU, utk. MENENTANG habis-habisan puak PENDATANG PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO-EJEN Barat/ZIONIS-PEROMPAK/PENJENAYAH- no 1 - yg. begitu galak tak habis-habis nak MENJATUHkan ISLAM; NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang berzaman kita ini; DYMM Kesultanan Islam/Melayu kita sbg. PENJAGA Islam dan kaum Bumiputera, HAK dan IDENTITI Bumiputera Islam/Melayu kita, IMDB/MARA/UMNO dll., YAB PM Islam/Melayu, DS Mohd. Najib Tun Razak kita serta isteri, DS Rosmah Mansor; dan LEGASI-amat-GEMILANG Ayahanda YAB PM, iaitu BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN BUMIPUTERA-no-1, Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita!!

    IMDB, MARA, TABUNG HAJI, FELDA, UMNO dan mana-mana insitusi-instusi/pemimipin yg. menjaga HAK dan KEBAJIKAN Bumiputera terutamanya Bumiputera Islam/Melayu memang mahu di JAHANAMkan PENGGANAS-PENGGANAS ANTI-BUMIPUTERA Islam/Melayu dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRHOMO ini yang termasuk puak PENGGANAS PEMISAH Sabah/Sarawak, iaitu si KULI-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, yang memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Sebab itu kita mesti SELAMATkan PULAU PISANG kita yg. sungguh INDAH dan BESAR di JOHOR itu; dari diJAJAH sewenangnya SingaPORK-KEPARAT spt. Batu Puteh! Maka MENTERI PERTAHANAN, tolonglah CELIK dan TEGAS serta CEKAP sikit dlm. MEMPERTAHANkan KEDAULATAN NEGARA ISLAM kita ini!

    Nek Tempoyak


    ReplyDelete
  2. assalam. dengan nama Allah swt & keberkatan Nabi Muhammad saw, sy ingin menyeru kpd semua ahlu sunah di Malaysia agar sama2 kita mempertahan, memperkasa & melawan segala fitnah dari dalam mahu pun luar kerana di sinilah tempat yang plaing selamat utk agama islam ahlu sunah wal jamaah itu hidup berkembang menjadi rahmat sekalian alam..kerana ISLAM itu bukan menghina kaum tetapi ISLAM mengangkat tinggi darjat, keturunan, harta dll....kefahaman yg sempit ttg ISLAM akan merugikan ahlu sunah...dajjal & the gengs are looking 4 Malaysia...use yr heart & mind not yr emotional....Allah knows what is in yr heart.

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.