#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

18 November 2015

DAP/PAN : Panas Satu Badan Beb!

 
Apa tunggu lagi dah... Bersatulah..!
Biarkan mereka terjun dengan labu-labunya.
Tak gituuu!!! 


"NAMUN WALAU APA PUN, UTAMAKAN APA SAJA URUSAN SAMA ADA JUAL BELI DAN SEBAGAINYA SESAMA UMAT ISLAM".
“Sesungguhnya Wali (Pembantu, Pembela, Penyokong) Kamu Hanyalah Allah Dan Rasul-Nya Serta Orang-orang Yang Beriman Yang Mendirikan Sembahyang Dan Menunaikan Zakat Sedang Mereka Rukuk (Tunduk Menjunjung Perintah Allah). Dan Sesiapa Yang Menjadikan Allah Dan Rasul-Nya Serta Orang-orang Yang Beriman Itu Sebagai Walinya 
(Maka Berjayalah Dia), Kerana Sesungguhnya Golongan Allah, Itulah Yang Tetap menang”. 

(Al-Maidah Ayat :55-56)

BUKAN MENGUTAMAKAN ORANG KAFIR YANG AKAN MENJADI MUSUH UMAT ISLAM

“Jika Mereka Dapat Menguasai Kamu, Nescaya Mereka Menjadi Musuh Yang Membahayakan Kamu, Dan Mereka Akan Membebaskan Tangan Mereka Dan Lidah Mereka Terhadap Kamu Dengan Kejahatan, Serta Mereka Suka Kalaulah Kamu Juga Menjadi Kafir (Seperti Mereka)”. 

(Al Mumtahanah:2)

Sesungguhnya Allah Hanyalah Melarang Kamu Daripada Menjadikan Teman Rapat Orang-orang (Kafir) Yang Memerangi Kamu Kerana Ugama (Kamu), Dan Mengeluarkan Kamu Dari Kampung Halaman Kamu, Serta Membantu (Orang Lain) Untuk Mengusir Kamu. Dan (Ingatlah), Sesiapa Yang Menjadikan Mereka Teman Rapat, Maka Mereka Itulah Orang-orang Yang Zalim. 

(Al Mumtahanah:9)



5 comments :

  1. TERBAIKKKKK DEMI ISLAM...KITA LAWAN MUSUH ISLAM KHUSUSNYA DAP LAKNAT

    ReplyDelete
  2. Tuan Ibrahim Tuan Man....nak dengaq nasihat Mursyidul AM PAS ni? Timbalan nak dengaq ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan Ibrahim tu bagi sikit tanah Felda mesti OK punya.

      Delete
  3. SYUKUR ALHAMDULILLAH kalau PAS bersatu atau bekerjasama dgn. UMNO - utk. terus MENYATUKAN Bumiputera Islam/Melayu!

    Malangnya, si DIKTATOR PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH-madey serta keturunan dia yg. juga PENYAMAQ, sedang meREKRUT tentera penyokong depa terutama dari si PENJILAT-PENJILAT–madey dr. ISMAbangang dan PERKASAangkuh-juga yg. makin BANGANG-nak-MAMPOS -utk. terus MEMECAHBELAHkan Bumiputera Islam/Melayu serta UMNO!

    PerkasaBANGSAT yg. sungguh MENCURIGAkan ini sekarang , telah ambil pula peluang utk. GERTAK dgn. BIADAP ke atas YAB PM kita sebaik isu YAB PM terserempak dgn. si SATANyahoo di UN tempoh hari, di PUTARBELITkan puak TERORIS PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1!

    Lihat MailBANGKAI BABI RASIS (yg. memPERMAINkan nama “Malay” sewenangnya tapi amat ANTI-ISLAM/MELAYU)! Di - http://www.themalaymailonline.com/malaysia/article/clean-up-your-act-or-we-will-support-pas-instead-perkasa-warns-umno, Clean up your act or we will support PAS instead, Perkasa warns Umno !

    Nek Tempoyak.


    ReplyDelete
  4. AKU TAK KESAH PAS DENGAN UMNO BERSATU LAGI BAGUS.....AKU ADA MASAALAH DENGAN NAJIB JER ...TAPI KALAU TAK BERSATU LAGI BAIK SENANG AKU PANGKAH PAS....TENGOK MUKA NAJIB JE INGAT 2.6 B...DUIT TU DERMA YE....SORY AKU TAK CAYA...

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.