#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

18 November 2012

SAKSI VIDEO: PAS mendoakan kehancuran UMNO & BN


PAS memang hebat dalam menyesatkan umat Islam. Mereka sering mengeluarkan fatwa sesat dan sekarang jelas dengan doa-doa sesat mereka. Pernah tak kita dengar berdoa kepada Allah meminta kehancuran orang Islam lain. Doa pun boleh dengan bacaan KO UMNO KO BN.... Pernah dengar tak doa sedemikian sebelum ini? Doa ini telah dibacakan oleh abang kepada pemimpin tertinggi PAS iaitu Nik Aziz.

Beginikah cara orang Islam berdoa? 
Mengikut kata presiden PAS, Hadi Awang. Kita boleh berdoa begitu kerana Umno zalim. Kita hendak bertanya kepada presiden PAS ini, apa kezaliman yang Umno dah buat? Adakah harta benda pemimpin serta ahli PAS telah dirampas? Adakah pemimpin serta ahli PAS yang ada tidak bebas beragama,bekerja,mengumpul kekayaan dan sebagainya? Adakah kaum wanita mereka dirogol? Adakah mereka dibunuh? 

Islam jelas sekali melarang kita melawan pemerintah selagi perkara-perkara tersebut tidak berlaku dan lebih utama lagi bila pemerintah adalah orang Islam dan menjaga solatnya.

Orang Islam patut menjauhi parti ini demi menjaga keharmonian dan perpaduan orang-orang Islam. PAS telah dibawa oleh syaitan untuk memporak perandakan umat Islam di Malaysia. 

Sepatutnya puak-puak berserban ini solat hajat dan berdoa selamat Palestin yang sedang diserang
bertubi-tubi oleh Israel sekarang ini... Tapi sebaliknya.
Hanya Syaitan saja yang berdoa menghancurkan umat Islam.

Berwaspadalah dengan parti ini,jangan terpedaya dengan cara pemakaian mereka.
Seumpama Syaitan yang suka bermuka-muka.

Na'uzubillah.

1 comments :

  1. betul tu.. pas memang ajaran sesat kot. masyaallah= belajar tinggi2, iman beragama kuat, tapi mensia-siakannya dengn benda2 sesat nieh ?
    masyaallah ! Ya Allah. Sedarkanlah umat2 islam yang ditak disedarkan lagi ya allah. Masyarakat di gaza sedang diserang, inikan pula di malaysia asyik2 politik ! Masyaallah PAS ! SEDARLAH PAS =
    (saya tidak menyokong mana-mana parti) hanya nasihat :)

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.