RM2.6 wang 1MDB?

21 Disember 2012

Video lucah & perbualan sulit Deepak, rakan Anwar... Klik, saksikan!

Video Lucah Deepak Bakal Keluar...Ada Selera Ke Nak Tonton?

Kekadang rasa simpati pun ada kat penjual karpet bernama Deepak Jaikishan ini.

Sudahlah putar-belitnya mengaitkan Datin Seri Rosmah Mansor dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak 'kantoi kow-kow' punya, tetapi khabarnya ada satu benda lagi, kalau tersebar, tak tahulah apa nak dikatakan lagi. 

Dengar kata sudah bersebaran satu klip video melibatkan dia dengan seorang wanita yang tidak dikenali indentitinya. Lebih mengaibkan, video tersebut hanya layak untuk dilabekan dalam kategori 18SX! 

Dikatakan aksi melibatkan Deepak berlaku di Singapura tahun lalu dan wanita itu iras Melayu, kata sumber. Tapi sumber itu menjelaskan, kebarangkalian besar ia adalah wanita berketurunan Filipina. Ini kerana, Deepak ini sama juga seperti kebanyakkan lelaki India kaki main yang suka perempuan Melayu kerana bersih kata mereka. 

"Mungkin masa itu tak dapat perempuan Melayu, dia ambiklah perempuan Filipina yang memiliki wajah yang hampir sama," kata sumber itu. Namun sumber itu memberikan amaran..."Ini bukan pro yea bro...ini kalau nak tengok baldi kena siap sebelah...kalau lebih seorang nak tengok...baldi pun kena lebih dari satu,". 

Apa sudah jadi ni? Kalau beginilah gayanya, rasanya elok benarlah kalau Deepak pergi angkat tilam dan batal ke Myanmar dengan kadar segera. Kenapa Myanmar ek? Jawapannya mudah. Dalam wawancaranya dengan media sebelum ini, Deepak asyik sebut nak berhijrah ke negara junta tentera tersebut. 

Mudah saja, kalau nak menipu pun tak menjadi, kemudian ada pula skandal sana sini, rasanya itu jelah pilihan terbaik buat Deepak. Inilah masalahnya bila masalah sendiri tak selesai, sibuk pula nak kaitkan orang lain untuk terbabit sama. Semua orang tahu yang dia dah betul-betul cacing kepanasan sekarang ini. 

Deepak silap apabila merasakan orang-orang PKR termasuk Anwar Ibrahim boleh membantunya 'terlepas' dari segala masalah yang bersarang dan berserabut di kepalanya itu. Mungkin betul mereka-mereka ini boleh membantu, tetapi bantuan mereka itu bukanlah ikhlas, mereka hanya mahu menggunakan dirinya untuk survival politik masing-masing. 

Lepas mereka dapat apa yang mereka mahukan, Deepak semestinya ditingalkan terkontang-kanting seorang diri. Sebab itu awal-awal lagi dah nampak yang Deepak akan dibiarkan bersendirian...lihat saja bila penipuannya berjaya dibongkar, tidak ada langsung rasa simpati puak-puak ini kepada Deepak. 

Anwar awal-awal lagi menafikan perkaitannya dengan penjual karpet itu sedangkan dia bersungguh-sungguh memberitahu pernah mendapatkan bantuan dari Ketua Umum PKR itu. 

Malang sungguh nasib Deepak, ibarat sudah jatuh ditimpa tangga. Lepas satu-satu kebodohan Deepak terserlah dengan sendirinya. Harap-harap tiadalah klip video ehem ehem Deepak di pasaran sekarang...kalau betul ada, sekali lagi Deepak kena bola tanggung. 

Yang pasti dengan bentuk badan dan muka yang tak boleh blah itu, orang bukan ghairah menontonnya, orang lagi nak muntah adalah, UWEKKKK!!!! 

Betullah kata pepatah Melayu...terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya! Deepak oh Deepak....

Sumber: http://melayubaru-melayubaru.blogspot.com


VIDEO TERDAHULU:
Pendedahan video penuh pengakuan Deepak seorang peniaga karpet dimana beliau diarahkan Anwar Ibrahim melalui R.Sivarasa untuk menfitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor.
Saksikan!
Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.