#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

16 December 2011

LIWAT SAIFUL: Anwar Ibrahim mengaku bersalah?

PRU13 selepas 9 Januari? - Anwar dakwa takkan Mengalah.


Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim menjangkakan beliau akan didapati bersalah atas pertuduhan liwat yang dikenakan ke atasnya. 

Ianya bukan disebabkan beliau mengiyakan perlakukan tersebut, akan tetapi ianya adalah Konspirasi jahat bagi menghalang beliau menumbangkan Kerajaan Barisan Nasional.
Ketua Umum PKR itu turut berikrar akan berjuang menumbangkan Kerajaan pimpinan Datuk Seri Najib waimah dipenjarakan atas pertuduhan tersebut.

Anwar akan meneruskan penguatkuasaan kesatuan Pakatan untuk mengaplikasi perjuangan reformasi beliau walaupun pada ketika itu beliau menjangkakan akan dipenjarakan.
Ahli Parlimen Permatang Pauh tersebut walaubagaimanapun tidak berminat untuk mempersoalkan tindakan bekas Pembantu beliau Saiful Bukhari, akan tetapi musykil dengan tarikh yang dipilih bagi membuat keputusan kes beliau itu.
Anwar mendakwa tarikh 9 Januari tersebut merupakan akan disusuli dengan pembubaran Parlimen bagi membolehkan PRU13 diadakan. [VIDEO DISINI]
Sumber: KLpos
Kata Kawan: 
Kahkahkahh! Handal Al-Juburit ni spin cerita kesalahannya. Woiii.. mana ada konspirasi jahat yang sampai punyai saksi, bukti dan pengakuan org yang terlibat. Di suruh bersumpah pun, lari.. Duduk je la kat dalam tu Nwar.. Itu lah tempat kamu...

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.