#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

24 April 2013

#PRU13 : Pecahkan cermin van parti, rancang nk tuduh BN ke..? #TolakPR


Perbuatan khianat di dalam suasana berkempen semakin menjadi-jadi menjelang Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13.

Satu lagi kejadian berlaku semalam, dimana 2 lelaki berbangsa cina dengan menaiki sebuah motor telah memecahkan sebuah van kempen calon DAP P145 Bakri di hadapan bilik gerakan Sentral DAP Bakri, Muar.

Dengan hasil aduan melalui telefon ke IPD Muar serta laporan di Balai Polis Muar oleh saksi kejadian dari sekumpulan unit poster Barisan Nasional (BN) yang kebetulan ketika itu sedang menjalankan kerja-kerja memasang poster berhampiran tempat kejadian, pihak Polis telah berjaya menangkap kedua-dua lelaki yang disyaki.

Menurut ejen calon DAP N12 DUN Bentayan, Lim Sey Wee di sidang akhbar berkaitan, perbuatan tidak bertanggungjawab itu dipercayai dilakukan oleh penyokong DAP sendiri dan beliau percaya ia bukan dilakukan individu yang datang dari parti lawan.

Kenyataan lain oleh ER Teck Keng ejen calon DAP P145 Bakri, beliau tidak dapat mengesyaki sesiapa yang melakukan khianat berkenaan.


PENDAPAT MP:
Haaa... Mcm tu ke ceritanya? Apa hal plak penyokong sendiri yg khianat plak tu? Knapa tak salahkan BN? Bukan baru hari ni tau yang mulut pembangkang ni serupa mulut longkang.. Pastu sendiri buat, UMNO di salahkan. Sendiri simbah cat, BN yang kena fitnah. MP muak dah dgn perangai 'baling batu sembunyi tangan' puak-puak pembangkang ni...

Dalam hal ni, senang ceritanya... DAPig kantoiii!!! Sendiri buat, sendiri report. Ada lah planning nya tu. Kejadian disaksikan plak orang-orang BN, dah kena tangkap. Nasib tak baik lah kan.. Padan dengan muka tu... Taktik jahat semua ni!

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.