#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

21 Julai 2013

Dengan selamba seorang perempuan Cina, maki hamun Melayu... KLIK saksi video!


Lihatlah video dibawah, bagaimana biadap dan kurang ajarnya  sikap seorang perempuan berbangsa Cina memaki hamun seorang pekerja McD berbangsa Melayu hanya kerana nak mendapat 'patung minion' (gambar atas)  yang ianaya adalah satu watak di dalam filem "Despicable Me 2" 

Menurut sumber, sejak beberapa hari lepas... 'Patung Minion' dilihat menjadi kegilaan masyarakat Cina Malaysia. Hingga ada diantara mereka sanggup beratur seawal subuh semata-mata untuk mendapatkan patung tersebut. (KLIK saksi video) 

Entah apa yang istimewa sangat patung tu kepada masyarakat Cina pun tak tau lah...

Kalau ia pun, takkan sampai hilang rasa hormat... Dengan takde segan silu, selamba je memaki hamun tanpa pedulikan keadaan disekeliling. Apa, ingat melayu tiada maruah ke?


Tengok lah... Gila !!! Patung Minion punya pasal, sampai nak bergaduh..
Panas betul hati bila tengok hal-hal sebegini yang tak henti-henti berlaku.

Seingat MP... Kalau dulu, mereka ni hanya berani bersuara “dibelakang” saja. Kalau di depan kita pun, mereka hanya berani mengata kita di dalam bahasa mereka, kononnya kita tidak faham la bahasa mereka. Tapi kini, mereka semakin berani menyerang secara terbuka dan di depan-depan muka kita… Haramjadah betul lah!


MP juga terfikir adakah kerana umat Islam Malaysia nampak tidak bersatu angkara politik telah menyebabkan mereka ini cuba mengambil kesempatan atas umat Islam Malaysia?

Saksikan lah!
Cina hina Melayu kerana anak patung Minions 

Reaksi:

1 ulasan :

  1. Inilah bangsa CINABIAWAK RASIS yang tamak KEBENDAAN dan WANG semata-mata, tak bertamadun lansung!

    Anak Melayu/Islam malang ini (pekerja asing Islam pun selalu dianiaya - contohnya di kerja kedai makan /rumah Cina, saya syak kena pegang SISA babi dan tak boleh sembahyang; tapi sebab miskin dan perlukan kerja, mereka tentunya akan diam sahaja) patutnya cepat hubungi pejabat PERKASA7JATI/PPIM - buat lapuran polis; mungkin MaelPengerang boleh hantar video ini kat NGO-NGO melayu/Islam ini! Apalagi, video ada jadi BUKTI! Jangan biarkan kepala bangsa Melayu/Islam (walau pekerja asing) diPIJAK lagi di bumi tercinta kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAP/PKR/Red beans militia durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.