#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

11 November 2011

BIGDOG CUKUP CUKUPLAH BUAT PERANGAI BABI & PERANGAI ANJING TU !!!!!!

Yang gemuk baju biru ini lah Bigdog atau Bigpig.

JCorp Jumbo-Mumbo

Johor Corporation (JCorp) made a surprising announcement yesterday. ‘New bloods’ were injected into the group, having strategic position in some of the listed companies under their stable.

Membaca tajuk tulisan ini aku  sudah faham apa yang mahu dilakukan oleh Big Dog yang sememangnya membenci dengan staff Pak lah dahulu.. Atas alasan apa sebenarnya  Bigdog atau nama sebenar adalah Zakhir  Mohamad terlalu membenci dengan staff Pak Lah hanya dia saja  yang mengetahuinya. 

Apa juga alasan  Bigdog itu haknya sebagai insan dan manusia biasa tetapi kebencian yang terlalu melampau sebenarnya adalah satu penyakit yang boleh kita ketegorikan sampai busuk hati dan dengki khianat.

Big Dog merasakan dia adalah seorang bloggers yang hebat dan boleh menjatuhkan siapa saja yang dia tidak suka, namun Bigdog selalu lupa bahawa dua adalah manusia biasa yang tidak kebal dari segala kelemahan.
 
Pergaduhan Bigdog dengan Menteri Penerangan Dato' Seri Rais telah memberikan satu tamparan dan pengajaran yang  hebat kepada  Bigdog. baca ini  , Dia ingat dia kuat dia boleh lawan Menteri Penerangan orang lama , tercirit kena belasah balik, Siapa tak tahu  perangai Bigdog ini yang akan bersekongkol dengan siapa saja yang boleh memberikan dia hasil yang lumayan .

Bigdog dihentam bersama seorang lagi bloggers kawan baik Bigdog yang merasakan seolah olah mereka adalah ahli kabinet yang boleh menentukan siapa yang boleh beliau singkir dan siapa yang perlu dinobatkan mengikut kehendak beliau.

Kalau boleh Bigdog mahu bidak budak yang pernah bekerja dengan Pak Lah semuanya mengemis dan meminta sedekah serta berlutut di kaki beliau. 
 
Hello bro barang yang lepas jangan dikenang, Mereka bekerja ikhlas untuk membantu negara cuma mungkin mereka tidak bernasib baik dengan adanya orang orang macam kamu ini yang hebat melaga lagakan orang.Sekurang kurangnya mereka lepaskan jawatan masing masing secara Gentelman dan masih menjadi ahli UMNO.Ko pergilah carfi pembangkang. Mereka ini bukan pembangkang.

Zaki sering jadi mangsa  Bigdog,Zaki tak pernah pun usik Bigdog.
Apa yang kamu sibukkan lagi . Sampai lubang cacing kamu mahu dengki khianat  . Kamu tidak fikirkah bahawa mereka juga ada keluarga. Suka hatilah siapa yang mahu ambil mereka kerja. Kamu ingat semua orang dalam dunia ini bodoh dan kamu saja yang bijak, Jika kamu bijak kamu tidak lah jadi anjing upahan. SUKA HATI LAH SIAPA YANG MAHU AMBIL MEREKA KERJA , MEREKA JUGA ADA PELAJARAN - BACA INI

Seelok eloknya Bigdog ini tukar Nick gunakan  Nick Bigpig. ini aja  nama yang layak untuk dia, Perangai macam babi. Bigpig suka hati lah JCorp nak ambil sapa bertugas. Tiga orang ke Lima orang ke enam orang ke tenaga muda. Kamu peduli apa , apa yang kamu sibuk. Bukan bapak ko yang bayar gaji mereka ini.Ko duduk lah jadi pencacai dan tunggu masa untuk kena sakit jantung. 

Tentu bigpig ini masih ingat bagaimana bloggers nyamuk tulis pasal dia , kalau tidak ingat mari aku ingatkan :  

Udah lah tu Anjing Besar, Lu hentikan lah stail lama lu orang yang Elitis ni. Kami Blogger nyamuk dah naik meluat dengan karenah mengada ngada lu orang yang Gedik semacam ni. Khak Ptuih!!!

Sebenarnya perangai kamu ini memalukan bangsa Melayu kepada bangsa asing. tentu mereka akan kata , Tenguklah anak melayu. kalau ada siapa saja yang mahu naik dari kalangan Melayu, Melayu juga lah yang menjatuhkan. inilah masalah yang ada dalam UMNO sekarang. Semua yang pernah bertugas atau bersangkut paut dengan Pak Lah mahu dikuburkan kerana mereka kini rasa mereka berkuasa. Ingat lah Melayu dah berpecah besar. Jangan lah cari jalan perpecahan lagi.

Udah udahlah kerja sakit hati dan fitnah kepada bangsa sendiri Bigdog. Insaflah kerana Allah sekarang akan membalas segala kemungjkaran yang kita buat di dunia ini. Ingat kah kita hidup ini bertuhan . Harap harap semua bekas pegawai Pak Lah yang sekarang ini berada di mana mana saja jangan lemah semangat dengan tulisan BigPig ini. Tulisan dia tidak lagi meyakinkan orang untuk mempercayai sebab terserlah sangat kebusukkan hatinya. Bigpig ini sudah tidak laku lagi. 
 
Sumber : POLITIK JOHOR
Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.