RM2.6 wang 1MDB?

31 Ogos 2012

Membontotkan PM satu perbuatan yang dipuji puak pembangkang... Klik tengok ni!


Tindakan seorang pemuda yang tidak beradap dengan membuka seluar yang hampir menampakkan bontot dengan meletakkan gambar Perdana Menteri dibawahnya pun diberi pujian dan menjadi kebanggaan puak-puak tak bertamadun ni...

MP mendapat khabar ini daripada tersiarnya kenyataan tersebut di sebuah laman portal pro-pembankang (http://suarapakatanrakyat.com) Mereka mengganggap perbuatan yang dilakukan oleh pemuda ersebut adalah satu tindakkan berani dan patut diberikan anugerah.

Antara ayat yang tertulis iaitu " Kalau ada yang kenal dengan pemuda ini, penulis harap dapat dibawakan kepada penulis supaya sesuatu yang baik boleh dicadang untuk diberikan kepadanya dari Pakatan Rakyat".

Begitu juga dengan tindakkan beberapa orang yang memijak-memijak gambar Perdana Menteri sebelum itu (rujuk video dibawah), turut diberi pujuian.

"Walaupun faedahnya memang tidak ada, asal mereka dapat melepaskan perasaan sudahlah". tambah penulis berkenaan.

Memang sudah menjadi harapan mereka memperbanyakkan lagi perbuatan seumpama ini. Semuanya semata-mata untuk menyalakan kebencian rakyat terhadap Perdana Menteri dan bagi mereka, lebih kuat mereka benci kepada Najib, lebih untung Pakatan Rakyat.

Begitu besar hajat mereka untuk memerinah negara... Tapi, adakan tindak tanduk mereka yang hancur begitu untuk kita terima sebagai rakyat dan pemimpin masa depan negara yang bakal memayungi anak cucu kita suatu masa nanti... Saksikan lah video dibawah yang merasakan diri mereka itu seorang yang bijak. Esok lusa bila terkena batang hidung mereka sendiri, ntah apa pulak puak-puak pembangkang ini akan kata nanti.
Renung-renungkan lah...

Reaksi:

1 ulasan :

  1. Yg memijak gambar PM semua puak2 cina pembangkang. Mana perginya maruah org2 melayu yg tgk aksi biadap ni?

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.