#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

22 August 2012

Masih ada masa lagiii! Klik sini untuk tidak terlepas peluang...


Salam kepada semua kenalan MP,

Ingat lagikah kalian dengan entri MP yang lalu (KLIK SINI)... Dimana MP ada kongsikan cerita pada u all pasal macam mana cara menjana pendapatan dengan hanya menginvite keluarga, kawan serta siapa-siapa sajalah yang u all boleh hubungi...

Nampaknya masih ramai  yang tak tahu pasal PrelaunchX nie. Tapi tak pe, jangan dipening-peningkan... Sebab segala persoalan yanyg dah buat kepala otak u all hingga bertambah kecamuk tu, tak lama lagi segalanya akan terjawap setelah pelancaran lama web PrelaunchX  nie terlaksana nanti.

Emmm... masih ada masa lagi!!! Sementara nunggu detik bersejarah tibanya hari pelancaran ( bila-bila masa ) tesebut. Ayuh, marilah kita sama-sama turut serta, kerahkan sedikit tenaga dengan kerja-kerja mempromosikan secara pukal dengan mengajak seluruh kenalan, sama ada di Facebook mahu pun Twitter dan Blog sertai ( Sign upPrelaunchX nie.

Belum cuba, belum tahu geng!!!
Nah... lihat dan baca seterusnya, macam mana nak turut serta ( Sign up

Okey, mula-mula...

1. KLIK SINI > PrelaunchX.com
    Pastu, u all dapat lihat gambar seperti di bawah:



2) Selanjutnya ikut saja arahan seperti yang ditunjukkan di bawah:


3) Lastly, terpapar page yang menyatakan bahawa akaun u all telah dibena.

4) Pastu, teruskan dengan 'log in' akaun u all guna username dan password sepertimana yang u all daftarkan pada ruangan sign up sebentar tadi.


5) Setelah log in, u all teruskan dengan step berikutnya seperti dibawah bermula dengan klik perkataan              'tasks' :





6) Selesai saja semua step di atas, sekarang u all dah boleh mulakan kerja-kerja menginvite atau menjemput seramai mana kenalan u all yang ada dengan guna (copy) 'Referral Link' yang diberi.


* P/s - Kunci (Lock up) yang ada di ruang 'Social Circle' hanya akan terbuka setelah u all berjaya menginvite lebih daripada 5 orang. Untuk mendapatkan komisen lebih, invite lah rakan u all ramai-ramai ye!

SEBAGAI PERINGATAN:
U all dikehendaki untuk sentiasa aktif menginvite kenalan u all, sama ada sebelum atau selepas laman web PrelaunchX ini dilancarkan. Kerana, pembayaran hanya akan diberikan kepada ahli yang aktif sahaja.


0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.