#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

21 September 2013

Hadi Awang nk bawa PAS berkerjasama dengan UMNO? KLIK baca ni!


PAS sedia bekerjasama dengan Umno termasuk berdialog bagi membincangkan pelbagai isu jika PAS dipelawa, kata Presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Katanya, PAS boleh berbincang mengenai apa sahaja isu dan sejarah membuktikan pemimpin-pemimpin PAS dan Umno boleh berada bersama di atas satu pentas.

Beliau berkata bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan bekas Presiden PAS Allahyarham Datuk Fadzil Noor pernah bersama dalam satu forum suatu ketika dahulu.

"Dasar kita boleh berbincang apa sahaja isu seperti jenayah, rasuah dan ekonomi. Kalau kita diajak kita boleh pergi, kita boleh bincang," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan ucaptama pada Konvokesyen Kolej Islam Darul Ulum di Pokok Sena, dekat sini hari ini.

MP: Baguslah kalau gitu.... Tp, boleh pakai ke kenyataan orang tua ni? Jangan esok, kena gegar dengan puok-puok DAP melatah lagi. Apa pun, MP sentiasa doakan agar penyatuan antara Melayu dan Islam sentiasa terjalin demi agama, bangsa dan tanahair tercinta.

3 comments :

  1. Cakap Hj Hadi ni boleh caya ker?. Setahu aku ler dia ni 360 degree punya manusia.

    Satu2nya kepala pemimpin yg paling takut dihentam oleh komponen parti lain...lebih2 lagi dari DAP...

    Sekali kena jerkah dgn Hj Karpal Singh..berterabur serban atas kepala..terlucut kain di pinggang.

    ReplyDelete
  2. Pas dgn umno cium molot....

    ReplyDelete
  3. Kalau betul juak-juak hamPAS tu nak berbincang, baguslah untuk kebaikan dan pepaduan ISLAM dan MELAYU dibumi melaya ni. Janganlah buat gimik saja atau lepas ni keluar press statement penafian dari Ular-mak Tersohor PAS-pis-pus ni.....bukan apa sebab dah selalu bebenor yang terjadi.....

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.