#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

10 September 2014

USTAZ WAN JI (VIDEO): Tanam misi hapus 'Sistem Raja Berpelanggaan'


Dalam rakaman tersebut, dia berkata sedang merancang untuk menghapuskan sistem raja berperlembagaan seterusnya menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara republik.

“Ana punya cita-cita pada 2030, Sultan tak ada dan Malaysia dah jadi negara Republik.

“Kita dah buat perancangan ini sejak 2011, dan game (gerakan) pertama (ialah) untuk membuatkan orang berkata (menanam persepsi) Sultan itu Syaitan” katanya di dalam rakaman berdurasi 3.05 minit itu.

Bekas ahli Jawatankuasa Dewan Ulama PAS Selangor itu turut menjelaskan, bagi membolehkan misinya itu berjaya dengan memastikan ada individu yang ditangkap disebabkan faktor Sultan.

Diakhir rakaman tersebut Wan Ji turut berkata sistem monarki yang digunakan pada ketika ini mempunyai sedikit kebaikan namun lebih banyak mendatangkan mudarat sambil menyifatkan hukum pemerintahan Raja ini bersamaan dengan hukum babi (najis berat).


Saksi video penuh di bawah...







#MP : Macam manusia tak bertamadun pulak dah!
Reaksi:

6 ulasan :

  1. Jahatnya - perangai mcm. ANJING KURAP! Ketawalah lu dlm. PENJARA berdekah-dekah oi si SEWEL !

    Tapi tengoklah si AG-LIBERAL-PENGKHIANAT-yg. patut diPECAT, lain mcm. pula dah - lihat di http://www.mykmu.net/2014/09/09/pendakwaan-akta-hasutan-peguam-negara-buat-flip-flop/ , Pendakwaan Akta Hasutan, Peguam Negara Buat “Flip-Flop”?, Posted by lawyer cabuk , 9 Sept 2014!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
  2. Mamat ni ..sembelit sepanjang hidup..tak payah layan.. biar Polis jer yg layan dia...

    BalasPadam
  3. Bawa dia mengadap setiap Sultan. Tayangkan video game fia tu dan beri penjelasan. Tercungap mamat pendakyah ni.

    BalasPadam
  4. kalau tidak mahu sultan sila duduk di negeri yang tidak bersultan samdol ooii..jangan menyalak macam babi tengah mengeram bahalol

    BalasPadam
  5. Dasar BABI mengaku pendakwah.
    Pendakwah si mulut BABI.
    Tengok muka pun mcm BABI dapigs laknatullah.
    Kalau pendakwah bukannya simulut babi mcm BABI hutan ni.
    Biasalah,kebanyakkan pendakwah2 upahan dari pembangkang terutama PAS semua bermulut busuk mcm BABIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    BalasPadam
  6. kalaulah ada lagi ISA, makhluk taraf mughallazah begini sudah boleh direhatkan di dalam. namun, kerana najib dah mansuhkan, apa nak buat....tadah ajelah....

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.