#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

8 May 2014

PANASSS! Pengerusi perhimpunan bantah Hong Leong Bank terima lebih RM100K? KLIK baca ni!



Ingat tak lagi artikar terdahulu yang MP telah siarkan disini. Yang mana Hong Leong Bank dah nampak seperti mula mengelabah apabila Melayu mula bangun untuk bertindak. KLIKSINI

Isu dimana Hong Leong Bank telah cuba membeli pihak penganjur dengan ganjaran ratusan ribu... Entah tak tau apa hajat mereka sebenarnya.

Tapi ternyata, khabar angin itu satu kenyataan yang benar dimana terbukti Pengerusi penganjur bagi Perhimpunan Aman di hadapan Hong Leong Bank cawangan Johor Bahru itu telah menerima sekeping kad kredit dimana had kreditnya bernilai ratusan ribu.


Untuk mengetahui kebenarannya KLIK SINI


3 comments :

  1. entahlah..punyalah banyak bank dalam Malaysia nih..yang pi pilih Hong Leong tu apehal?

    ReplyDelete
  2. mana tak pilih hong leong, bank paling kwang aja kt m'sia. biadap dan tak hormat orang Islam dan melayu. awak tak tahu lagikah? tak kiralah awak tu melayu ke, cina ke, india ke, hidup kt m'sia ni kena jaga adab dan jangan biadap. paham ke?

    ReplyDelete
  3. kembalilah kepada Islam dalam muammalah. selagi ada pilihan penawaran dari orang Islam, pilihlah yang Islam. dengan semangat itulah Rasulullah saw berjaya memperkukuhkan ekonomi Islam di Madinah yang sebelumnya dikuasai oleh Yahudi. dari segi ekonominya, keadaan di Malaysia serupa dengan Madinah pada peringkat awal Hijrah. Orang Islam kena menceburi perniagaan dan kerajaan yang dikuasai oleh orang Islam perlu memberikan sokongan serta bantuan yang berterusan untuk menjayakan usaha ini. Yang paling utama, masyarakat Islam sendiri perlu sentiasa mengutamakan produk dan perniagaan Islam dalam berbelanja. Kaki tangan awam yang majoritinya Melayu/Islam sahaja menerima lebih satu bilion RM setiap bulan. Wang itu perlu dikekalkan dalam penguasaan umat Islam. Pusingkan wang kita di kalangan kita sendiri untuk memastikan ekonomi kita semakin kukuh. wallahua'lam.

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.