#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

26 June 2012

PAS yang tak sudah-sudah dok menghina saja kerjanya... Baca sini!


 
Difahamkan minggu lepas dalam satu Majlis Jamuan Petang di Johor, Haji Hadi ada berucap.

Dia kata, pemimpin negara lain tak takut untuk tentukan tarikh PRU. Mereka menubuhkan kerajaan secara demokrasi. Sedia mahu rakyat tentukan pemerintah,

Dia turut menempelak negeri Johor yang banyak sekolah agama tapi anak-anak masih cetek pelajaran agama Islam. Mandai aje dia cakap, berapa kali dia turun Johor setahun?


Katanya lagi, kisah perjuangan nabi di zaman dahulu juga ada politik islam. Dia kata tidak salah PAS bergabung dengan DAP sebagaimana UMNO bergabung dengan MCA. DAP itu bukankah kafir harbi?

Kononnya yang penting pemerintahan mesti berlaku adil selain pmimpin tahu hukum agama Islam.

Hadi kata perjuangan PAS tahu halal dan haram berbanding UMNO halalkan lecen arak, isu rasuah, sokong kerajaan yang amanah dan singkir kerajaan penipu.

Adakah Kelantan itu bersih dari rasuah jika air dibiarkan kotor untuk duit diciluk keluar?

Duit jalanraya diciluk untuk politik dan tidak dituju untuk baiki jalan. Belum cerita rasuah Ariffahmi dan Bazaar Tok Guru.

Skandal Gold Dinar apa pula, Hadi?

Hadi membohong orang Johor dengan berkata gabungan PAS dan DAP hampir 20 tahun dan DAP setuju Islam agama prsekutuan, tetapi tidak pulak dia kata DAP tentang negara Islam yang ingin dibawa PAS.

Hadi menuduh kerajaan BN lakukan penyelewengan ddan ngaku ramai pemimpin BN trmasuk bekas pmimpin polis masuk PAS. Betulkah pemimpin UMNO yang masuk PAS dan polis yang masuk PAS itu bersih?


Kata MP:
PAS cakap tak serupa bikin... 


0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.