#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

19 June 2012

VIDEO SEKS: Gempar! Anwar saman Dato Eskay.. Baca sini!

Terkejut juga bila dapat tahu khabar bahawa Anwar Ibrahim akan menyaman Dato Eskay kerana dakwaan Eskay sebelum ini yang menyatakan bahawa pelaku video seks tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Khabarnya, Papa Gomo dapat sms dari rakan media yang mana mesej tersebut dihantar dari ibu pejabat PKR yang menyatakan didalam kandungan mesej tersebut:


"Salam tuan puan rakan media sekalian, kami menjemput untuk membuat liputan media pada 20 Jun Rabu ini di Mahkamah jalan Duta. D.S.A.I. akan menfailkan saman keatas Trio Dato T dalang video lucah yang dikaitkan dengan D.S.A.I. Pohon diwar warkan liputan ini. Tq."


"Anwar Saman Eskay"

Wah Anwar Ibrahim dah saman nampaknya Eskay dalam isu video Seks. Mantap!!!! Selepas Papa Gomo dapat tahu berita tersebut menghubungi Eskay yang kini berada diluar negara dan Eskay sendiri mengesahkan bahawa beliau ada mendengar ura ura yang Anwar Ibrahim akan menfailkan saman terhadap beliau dan beliau sememangnya mengharapkan agar Anwar Ibrahim menyegerakan saman tersebut.



Emmm bukan hanya Papa Gomo, MP pun tak sabar nak tunggu hari Rabu ini, tak sabar nak lihat Eskay disaman dan seterusnya kes tersebut dibicarakan di mahkamah. Dah lama sangat kita tunggu tindakan Anwar Ibrahim dan nampaknya hari Rabu nanti bakal menjadi kenjayataan.


Saman jangan tak saman

Apa pun kita layan video dibawah ni yang Anwar Ibrahim tak mampu buat sampai sekarang!!!


Sumber: PAPA GOMO

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.