RM2.6 wang 1MDB?

19 Oktober 2011

ISU ANAK LGE RAMAS NENEN: Ini pula kata datuknya, Lim Kit Siang... Saksikan video ini!

Sepertiman artikal di blog rakan ( MPP )... Dalam kenyataan Guan Eng semalam, dia mengaku bahawa anak dia menghadapi trauma sampaikan dah 2 hari tak pergi sekolah..

Persoalannya, kenapa trauma? Apa yang nak ditakutkan? Bukankah dia tu anak CM macam yang dia kata kat guru disiplin Sekolah Heng Ee sewaktu kantoi meramas nenen?

Dari maklumat kami, anak Guan Eng tu memang sangat Langsi.. Dia jadi macam tu sebab bapaknya adalah Ketua Menteri.. Dan maknya sangat manjakan dia..

Atas sebab-sebab tu lah bila jadi kes gangguan seksual pada awal tahun, terus kes tu ditutup dengan pembayaran wang sebanyak RM 200K kepada mangsa kerakusan anak khalifah tu..

Berdasarkan maklumat, segala urusan kawtim tu dilakukan oleh si bini khalifah.. Dan lepas tu.., terus anak Guan Eng dipindahkan ke sekolah yang baru iaitu St Xavier..

Logik tak seorang budak sekolah berpindah selepas musim pembelajaran bermula hanya kerana nak simpan rambut panjang? Tentu lah tak sebab ianya sebenarnya adalah disebabkan kes disiplin pelajar terbabit..

Isunya sekarang ni bukan mengenai gambar.. Isunya adalah mengenai berlaku atau tidak anak guan eng raba nenen pelajar lain di sekolah berkenaan. Tukar sekolah sebab rambut nak simpan panjang? alahai alasan...

Sekarang ni Guan Eng main politik simpati untuk jaga anak dia.., tapi macam mana pulak anak dara cina yang kena raba tu? Kalau dah suap rasuah RM 200K, takkan perkara ni boleh still timbul beb..

Soo..., persoalannya ialah..., siapa yang dedahkan maklumat dalaman Guan Eng kepada umum?

Kenapa semua pemimpin besar Pakatan meroyan backup Guan Eng sedangkan semua kepimpinan DAP Penang tak ada sorang pun keluarkan kenyataan? Dan kenapa dorang tak mau masuk campur dalam isu ni???

Siapa nak jawab persoalan ni? Hahahahaha...

Dan ini pula kenyataan datuk ( Lim Kit Siang ) kepada anak Lim Guan Eng yang sangat kecewa dengan pendedahan yang di buat oleh bloger-bloger UMNO... Saksikan!

Reaksi:

1 ulasan :

  1. Feels like spitting at this old man ...!

    A pig is a pig...shut up!

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.