#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

9 March 2013

Anwar Bin Ibrahim buat hal lagi...Bartaubat lah! KLIK saksi video!


KUALA LUMPUR 8 Mac - Saiful Bukhari Azlan menyeru seluruh rakyat Malaysia tidak terpedaya dengan permainan jijik Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim susulan kenyataan terbaru bapanya Azlan Mohd Lazim hari ini.

Beliau juga memberi peringatan kepada Ketua Umum PKR itu agar tidak menyalahgunakan wang dengan 'membeli' mana-mana ahli keluarganya demi mendapatkan kuasa politik.

"Anwar Ibrahim (mesti) bertaubat dan jangan pergunakan keluarganya demi kerakusan kuasa nak menjadi Perdana Menteri. Bertaubat dari terus meliwat anak muda dan saya sendiri minta Anwar Ibrahim jangan gunakan wang ringgit bagi membeli keluarga saya," katanya kepada pemberita pada Sidang Media di Jalan Dutamas, di sini hari ini. 


Beliau juga tetap memaafkan bapanya walaupun tidak dapat menghubungi bapanya itu.

"Walau apa yang berlaku, dia tetap bapa kandung saya dan saya tetap maafkan dia," ujarnya.

Saiful mengulas tindakan bapanya hari ini yang mendakwa beliau dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu tidak bertanggungjawab yang dikatakan mendalangi kes liwat II melibatkan Anwar.  - SUMBER


Baca kenyataan akhbar bapa Saiful yang tersebar hari ini dibawah:



BAPA SAIFUL BUKHARI, AZLAN LAZIM


Adakah benar Azlan Lazim seperti kenyataa di foto bawah ini?
Kalau benar, tak heran la aku!


Tapi disini ada beritannya... Sumber dari budak Anwar bernama CheguBard KLIK


0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.