RM2.6 wang 1MDB?

24 Mac 2013

LIWAT: Nah, video Anwar Ibrahim bersama mahasiswa Episode 2. KLIK SAKSIKAN!


Nah... Ini satu lagi KLIP Video Anwar Ibrahim yang didedahkan Papa Gomo untuk rakyat mengetahui kebenarannya.

Demi Rakyat, Agama, Bangsa dan Negara pendedahan kemesraan hubungan sejenis antara Anwar Ibrahim dan mahasiswa berumur 19 tahun ini sengaja didedahkan untuk pengetahuan umum agar rakyat tidak menjadi mangsa penipuan Pakatan Haram.

Dalam video yang di keluarkan sebelum ini Seasons 7 Episode 1 KLIK DISINI masih ada lagi orang-orang dalam pakatan pembangkang tidak mempercayai bahawa lelaki didalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Antara alasan yang diberikan adalah DUBBING yang mana suara tidak sama dengan mulut, gambar kabur, wajah lelaki 19 tahun tidak kelihatan dan macam macam lagi.

Apa sahaja yang akan didedahkan demi kebenaran untuk rakyat Malaysia pasti sahaja penyokong pembangkang menafikan bahawa individu yang mengalami masaalah moral tersebut adalah Anwar Ibrahim. 
Selanjutnya KLIK SINI

KATA MP: 
Mereka akan pertahankan Anwar Ibrahim walaupun bukti didepan mata mereka sekalipun. Buta dah ke mata puak-puak tu, ntah tak tau lah!!! Saksikan episod 2 dibawah... Kalau bukan kata Anwar juga, 
ontah lah!

 


Reaksi:

3 ulasan :

  1. Bejubooo je la kerja jo Nwar!!! Phuuuiiihhhh!!!

    BalasPadam
  2. takde winter sonata episode 1 hingga 50 ke. awas dosa berantai...

    BalasPadam
  3. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.