RM2.6 wang 1MDB?

10 Julai 2011

A.Samad Said dah pandai menipu...


Jika dilihatkan kepada hakikat... mereka yang terlibat dengan puak-puak pembangkang ni semuuanya memang kuat menipu...

A Samad Said Dakwa Bersih 2.0 dihadiri oleh 50,000 orang klik sini. KPN pula mendakwa hanya 6,000 yang hadir klik sini.

Mereka dakwa ahli parti mencacah 400,000 orang, tetapi bila keluar mengundi pucuk pimpinan parti hanyalah 40,000 walalupun semua berpeluang untuk mengundi. Itupun termasuk pengundi-pengundi hantu... Sorang undi sampai 2-3 kali...

Justeru jika fakta di atas di ambil kira maka dakwaan KPN pastinya lebih tepat.

Kalau yang hadir 50,000 atau lebih pastinya pihak polis tidak akan mampu mengawal dengan sebegini baik!!!

Nampaknya samada A Samad Said cuba menipu kita semua ataupun "pandangan" nya sememangnya telah semakin tidak boleh dipakai dan tidak lagi boleh dijadikan panduan kerana telah dikaburi oleh Pakatan HARAM...


Reaksi:

7 ulasan :

  1. Tok Pekong mana pulak yang terlapas ni?

    BalasPadam
  2. Pak samad menipu pun karna dah sesat....dah join PR dah pandai kencing la....kenapa x cakap 100 ribu...

    BalasPadam
  3. apasal la PAS ni suka dengar ckp org tua gila. dari hadi,nik aziz pundek, mahfuz sampai la ke samad gila ni.
    agak dia org ni dah kene gigit dgn si tua gila ni.

    BalasPadam
  4. Pak samad nak bersih? Tolong bersih muka dia dulu dah macam orang gila mintak sedekah.Manusia macam pak samad ni macam syaitan..tak terurus lansung.. kotor dan menggelikan konon nk urus negara. khehtuiiih....

    BalasPadam
  5. A.S.A.M.A.DSAI.D....
    Ada makna orang tua ni jadi pengikut pembangkang. Dia nak kerajaan hanya mengiktiraf dia sebagai sasterawan ulung. Sasterawan lain semua hampeh. Sama macam n.ajis hanya dia ulamah yang lain terompah. Maka jika dia berbohong biasa la..dalam nama dia dah wujud DSAI...

    BalasPadam
  6. aku x faham la.....situa ni mandi wajib mcm mana...mesti x suci ni....air sembahyang x kena semua tempat........

    BalasPadam
  7. stua nyanyuk x sedar diri ...mcm pemintak sedekah...seni konon.....

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.