#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

26 July 2011

ANWAR TIPU MELAYU!

Hampir keseluruhan orang Melayu Pulau Pinang kini kecewa dan marah... Ada tidak segan silu memaki hamun Anwar Ibrahim kerana sikap Anwar yang tidak langsung mahu membela nasib orang Melayu yang menetap di Pulau Pinang di terajui Lim Guan Eng yang bersifat rasis itu.

Sikap Anwar yang sanggup menutup telinga, mata dan mulut apabila peniaga-peniaga Melayu di Pulau Pinang dianiaya dengan merobokan gerai-gerai perniagaan orang Melayu dengan alasan kononnya untuk pembangunan.

Sudah menjadi tanggungjawab dan sepatutnya, Anwar sebagai pemimpin Melayu yang sendiri berasal dari Pulau Pinang untuk berani bersuara meminta Lim Guan Eng agar tidak berbuat begitu kepada bangsa Melayu yang hanya hendak mencari rezeki untuk menyara keluarga mereka.

Sebaliknya, Anwar sanggup mendiamkan diri tanpa membuat apa-apa... Jauh sekali mahu menegur atau menasihatkan Guan Eng untuk tidak menganiaya Melayu di negeri itu...

Kisah lama pada ketika Anwar bergelar Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan... Ketika itu, beliau sendiri sedar tentang kesulitan orang Melayu di Pulau Pinang itu untuk terus hidup...

Tetapi, Anwar turut tidak berbuat apa-apa untuk membantu dan meningkatkan taraf kedudukan orang-orang Melayu di sana.

Anwar hanya pandai membuat janji-janji manis, tetapi tidak pernah ada yang di kotakan. Semuanya palsu belaka. Anwar juga di lihat sebagai seorang pembohong besar dan tidak berjiwa Melayu kerana sering menipu orang Melayu dengan janji-janji kosongnya.

Hanya mementingkan diri dan kedudukan beliau dengan mengambil kesempatan terhadap orang lain untuk mengejar cita-citanya, malah sanggup bersekongkol dengan kafir laknat yang sememannya mahu menindas umat Islam di negara ini.

Begitu jelas sekali Anwar tipu orang Melayu...

Lupakanlah Anwar yang kononnya adalah 'Anugerah Tuhan' kerana sebenarnya beliau kini hanya seorang yang menunggu masa untuk dijatuhkan hukuman di atas dosanya meliwat dan skandal seksnya itu.

Sumber: Era Baru



1 comments :

  1. Dah tau dah, Melayu Penang struggle nak hidup, mana ada pemimpin melayu turun menolong, dulu pileh PR buat apa,dah tau sikap DAP/pelakon terkenal/pembohong tu pileh juga buat apa,.PRU 13 nanti tukar kerajaan, cepat ada PRU 13 pun bagus juga supaya Melayu Penang dapat diselamatkan,,.

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.