RM2.6 wang 1MDB?

31 Julai 2011

Calon PAS tak layak untuk bertanding di negeri kaya? Klik tengok sini.


Pakatan Rakyat Selangor tidak menyambut baik cadangan PAS agar komponen perikatan itu ada wakil di setiap kawasan Parlimen bagi memperlihatkan kesatuan mantap mereka menghadapi pilihan raya umum ke-13.
Sebaliknya, The Malaysian Insider difahamkan rakan PAS - PKR dan DAP — mahu mengekalkan semua kerusi yang dimenangi pada pilihan raya umum 2008, menolak idea bertukar-tukar kerusi.
Pakatan Rakyat Selangor pada pilihan raya umum 2008 memperoleh 17 dari 22 kerusi Parlimen dan 30 daripada 56 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di Selangor.
Timbalan Pesuruhjaya PAS Selangor Khalid Samad mengesahkan perkara itu sambil berkata beliau ada mencadangkan agar setiap Parlimen di negeri terkaya itu mempunyai calon-calon daripada kalangan parti lain untuk kerusi DUN.
Idea itu diketengahkan semasa mesyuarat yang membincangkan pembahagian kerusi pada minggu lalu.
Pakatan Rakyat sudah mula mengadakan perbincangan mengenai pembahagian kerusi ketika spekulasi menyebut pilihan raya umum akan diadakan dalam waktu terdekat.
Maka persoalan yang perlu ditanya kepada PAS ialah, korang ni buta ke? Ke dah jadi orang yang tak sedar diri sebab terlalu alpa dengan kuasa?

Sampai bila nak jadi hamba kepada DAPigs dan PKR ni? Mana maruah Islam? Kata nak perjuangkan Islam. Kalau Islam terus jadi hamba, baik lupakan saja perjuangan korang tu. Buat mengabihkan masa je!!!

Undi PAS = Undi DAP... Ingat itu!!!

Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.