RM2.6 wang 1MDB?

6 Julai 2011

Ambiga dah mula besar kepala.. Tengok lah ni!!!


Bagaikan kaduk naik junjung...India Juara Murtad ni dah mula bersuara mintak macam-macam kat PM... Antaranya membebaskan semua tahanan Bersih 2. Tak cukup dengan itu, dia mintak pulak PM menubuhkan satu suruhanjaya diraja bagi meneliti amalan-amalan pilihanraya di negara ini.

Ambiga Juara Murtad ni menjadikan persetujuan PM semalam untuk membenarkan Bersih 2 membuat perhimpunan di stadium sebagai satu kemenangan bagi pihaknya dan menjadikan ia sebagai pistol untuk menembak PM dengan membuat pelbagai permintaan tambahan.

Sekali lagi kawan tegaskan, kawan memang sama sekali tidak bersetuju dengan keputusan PM membenarkan perhimpunan di stadium itu. Lihatlah kini, India Juara Murtad ni semakin berani memijak kepala PM dengan meminta RCI pulak. Esok lusa, entah apa lagi permintaan dia kepada PM. Dan kawan tak faham, apa istimewanya India Juara Murtad ni sehinggakan mendapat layanan istimewa dari PM.

Jika PM berpegang kepada keputusan asal KDN & ROS yang mengharamkan terus Bersih 2 dan titah Baginda YDP Agong supaya menyelesaikan masalah di meja rundingan, kawan rasa, India Juara Murtad ni mesti dah senyap agaknya. Ni tidak, perkara sebaliknya yang terjadi bila makin becok mulut India Juara Murtad sekor ni mintak dilayan mengalahkan dia orang yang paling berkuasa di negara ini.

Apapun, PM nyata dah tersilap langkah memberi muka kepada penjilat Bersih 2 ni. Kawan percaya, akan ada lagi pelbagai permintaan susulan selepas ini. Dan kawan berpegang kepada prinsip, lebih ramai rakyat yang tak ingin Bersih 2 ini diadakan dalam apa bentuk sekalipun. Nyata, rakyat majoriti terpaksa menanggung perasaan yang membara melihat Juara Murtad sekor ni semakin "berkuasa"....    

Sumber: UP4U2C   
Reaksi:

1 ulasan :

  1. Jangan pertikaikan tindakan kerajaan, jangan pertikaikan keputusan YDP jangan menderhaka kepada raja raja melayu, mungkin ada yang tersirat disebalik keputusan yang dibuat kita sebagai rakyat yang cintakan keamanan jangan alpa walau sedetikpun. Aku sebagai pesara tentera sudah bersedia, kelurah kanku turuni,kebukit akanku daki, kelaut akan kurenangi berpantang mati sebelom ajal, jangan dicuit hak melayu,jangan diusik raja raja melayu
    setapak aku melangkah aku takkan undur biar berputih tulang dari aku berputih mata. Panggilla aku. DAULAT TUANKU..

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.