#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

17 July 2011

Chegu Bard lari dari di tangkap Polis? Klik,saksikan video ni...

Sudah diketahui umum Sam Kemetot diburu polis, Chegu Bard pula berhadapan dengan laporan polis atas peranannya memfitnah polis menyebabkan kematian suami Ketua Wanita PKR Cabang Setiawangsa, Baharuddin.

Begitu buruknya fitnah Chegubard hingga sepanjang perarakan membawa mayat arwah ke Tanah Perkuburan Islam AU4, Tmn. Keramat Permai, Hulu Kelang pada hari Ahad, penyokong Bersih yang ada bersama bersorak dalam bentuk provokasi 'memanggil ANJING' setiap kali terserempak dengan kereta peronda atau anggota polis beruniform. Anggota polis tidak dibenarkan masuk ke Kelompok Camar untuk ke rumah arwah.

Polis dipersalahkan padahal Malikilmaut yang bertegas mahu melanggar perintah polis ialah AMbiga dan Anwar.

Kematian Baharuddin begitu jelas dilihat oleh penyokong Pakatan-Bersih di KLCC berhadapan K Avenue bukan kerana gas pemedih mata kerana tiada gas pemedih mata di tembak di kawasan KLCC yang tidak ramai orang.

Semasa berada d kawasan KLCC, seorang saksi wanita mendakwa berlari seiringan dengan simati ke arah K Avenue bila melihat FRU datang untuk suraikan phimpunan. Sesampai di kawasan K Avenue, saksi wanita tersebut mendapati simati jatuh terbaring dalam keadaan sesak nafas.

Saksi usaha dapatkan pertolongan sehingga ambulan datang dan bawa simati. Jelas arwah ada sejarah sakit jantung dan meninggal kerana sakit tersebut.

Macam mana boleh keluar cerita seolah Baharuddin diikat tangan dan tidak di endahkan FRU?

Bersedialah lari macam banduan CheguBard Simpson. Menarik lihat dia bersama rakan sekemetotnya, Sam berlari seiring sejalan. Asal jangan sorang tu sakit jantung.

Sumber: The Unspinners

Video dibawah ini memaparkan Chegu Bard dalam keadaan terhendap-hendap nak lari melalui tangga... Adakah video ini ada kena mengena dengan cerita di atas? Khabarnya nak lari daripada tangkapan Polis... Apa hal lari pulak kalau rasa diri tu benar... Tu la, banyak sangat buat hal.. Mcm ni la.. Takut jugak kau ye... Hehehehee..

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.