#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

4 July 2011

BERSHIT: Semakin kita berlembut, semakin besar kepala pulak dia ni....

Haramjadah punya keling badan busuk bau jamban. Di mana pulak loyar buruk pemurtad orang Islam ni boleh tunjuk sikap tak faham? Atau sengaja buat tak paham?

Siapa kamu? Besar sangat ke pangkat tu?

Ambiga berkata BERSIH 2.0 yang dijadual akan diadakan pada 9 Julai akan dibatal jika Agong memperkenaan Ambiga untuk menghadap.

Pra syarat itu adalah satu penghinaan kepada Tuanku Agong.

Kepada rakyat terutama kaum melayu, tengoklah kenyataan Ambiga itu yang mempersenda raja Melayu.

Semalam,Seri Paduka dalam Titah Khas telah mengingatkan bahawa dalam keghairahan rakyat berpolitik bagi menyuburkan demokrasi dalam negara,mereka juga perlu memastikan tuntutan demokrasi tidak membawa kemusnahan kepada negara.

Seri Paduka turut bertitah rakyat tidak boleh terlalu terikut-ikut dengan amalan negara luar kerana keharmonian dan kestabilan dalam negara adalah asas penting bagi sesebuah negara yang perlu dipertahankan oleh semua pihak.

Bagai nak rak,nenek moyang kita pertahankan kedaulatan Raja-Raja ni...Tapi haramjadah ni semua suka hati mak bapak dia je menghina dengan mengatakan bukan-bukan kepada institusi kesultanan kita. 

Tak perlu lah nak tunggu masa lagi... Ambiga serta kuncu-kuncunya termasuklah ketua-ketua pemimpin pembangkang yang berselindung di balik BERSHIT ini wajib diajar supaya tidak ada sesiapa lagi kurang ajar di masa depan... 

Semakin kita berlembut, semakin besar kepala pulak dia....


1 comments :

  1. saya mewakili pihak mykmu.net ingin menarik perhatian pihak tuan
    bahawasanya...laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya pada november ini, Insya'Allah ..Perdana Menteri Malaysia turut akan menghadiri majlis tersebut tarikh resmi akan diberitahu kelak...

    Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu majlis berkemungkinan diadakan di lembah klang dan penginapan akan disediakan bagi peserta yang datang dari luar lembah klang...


    andai berminat sila beri nama, blog anda dan no tel untuk dihubungi..


    Tuan boleh menghubungi saya di email dkds@mykmu.net

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.