#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

10 July 2011

Lakonan mantap Anwar dalam filem arahan Ambiga... Klik tengok sini...


“Jika sebelum ini, Anwar pernah berlakon yang kononnya beliau disuntik racun arsenik dan HIV satu ketika dulu, hari ini lakokannya terus membuktikan bahawa beliau seorang pelakon hebat.
Filem Bersih 2.0 ini merupakan arahan Ambiga `Rai’, bekas Pengerusi Majlis Peguam manakala pelakon utamanya ialah Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
‘Anwar Brahim Khan’ kini dikatakan cedera dan dimasukkan ke hospital, dengan skrip beliau telah dipukul polis sedangkan perkara ini boleh dijadikan modal untuk mengelak atau melambatkan lagi proses perbicaraan kes liwat serta alihkan isu video seksnya bersama wanita China yang heboh diperkatakan baru-baru ini”
Filem ini dijangka menelan belanja yang mahal kerana melibatkan pelakon tambahan yang sangat ramai, filem ini yang dijangka ditayangkan melalui youtube bermula malam secara percuma untuk meraih simpati peminat, rakyat dan masyarakat dunia.
Ketua UMNO bahagian Kluang, Md Jais Sarday melihat BERSIH merupakan sebuah tajuk filem hindi terbitan pembangkang yang bertopengkan Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO)
Sumber: UMNO Online.

Pendapat Kawan:
Inilah kesudahannya... Segalanya hanya lakonan semata-mata...
Memorandun ntah kemana... Menyusahkan orang saja yang lebih...
Jangan di manjakan manusia yang bernama Anwar & Ambiga ini... 
Hukum mereka!!!

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.