#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

11 July 2011

Peserta BERSIH Pulau Pinang menerima elaun dari Lim Guan Eng hari ini?? Masyukk la...



“Saudara-saudara peserta demonstrasi Bersih yang belum terima duit elaun RM300 seorang dijemput datang ambil duit di pejabat Ketua Menteri tingkat 28, Komplek Tun Abdul Razak pada 4 petang ini. Sekretariat telah sediakan RM350 ribu untuk saudara di Pulau Pinang”..


Itu la kandungan yang di terima peserta BERSIH Pulau Pinang daripada Lim Guan Eng agar datang ke pejabatnya untuk mengambil elaun yang telah di sediakan..


Walau bagaimana pun, Kerajaan Negeri Pulau Pulau Pinang pimpinan DAP hari ini menafikan pembabitan mereka dalam penghantaran SMS (khidmat pesanan ringkas) mengenai pemberian duit elaun untuk peserta demonstrasi BERSIH 2.0 minggu lalu.


Ketua Menteri, Lim Guan Eng, berkata kerajaan negeri tidak pernah menghantar SMS berkenaan kepada sesiapa dan berasa kesal dengan tindakan tidak bertanggungjawab sedemikian.


“SMS itu bertujuan untuk memburuk-burukan kerajaan pakatan dan kerajaan negeri amat kesal dengan tindakan pihak yang bertanggungjawab ke atas penyebaran SMS itu,” katanya.


Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menghadiri majlis penganugerahan pingat kebesaran bersempena dengan harijadi Yang Dipertua Negeri Pulau Pinang, Tun Abdul Rahman Abbas, ke-73, di sini hari ini.


Lim berkata, beliau mendapat tahu mengenai SMS tersebut pada pagi ini daripada seorang EXCO kerajaan negeri yang menerima SMS tersebut daripada orang yang tidak dikenali.

Simber N9kini.com 

KATA KAWAN:
Masyuk la... Patut bukan main beria-ia lagi menyerang Polis... Tapi yang mati, patah, bengkak mata, basah kuyup tu sapa??? 
Melayu juga... Hehehehee, jadilah kau alat haramjadah DAP tu..

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.