RM2.6 wang 1MDB?

18 Julai 2011

Bardigol dengan cerita cincin 24.4 juta nya... Kantoi beb...

Punya la kelang kabut si Chegu Bardigol ni dok mengheret isu cincin belian RM 24.4 j yang dikaitkan dengan isteri Perdana Menteri, kebelakangan ini...

Kemana saja dia pergi, setiap ceramahnya tidak terlepas dari menyebarkan cerita cincin ini kepada orang ramai.

Untuk menguatkan hujah-hujahnya supaya orang yang mendengar percaya...Siap bawa salinan komputer prin skrin lagi, yang kononnya dia dapat dan telah di berikan oleh rakannya yang berjawatan seorang pegawai Kastam..

Macam-macam lagi di katanya... Rosmah beli cincin tu dengan tanpa membayar cukai lah...Hingga ada dia menyebut, " Rupanya patut lah Najib bersungguh-sungguh, seluar dalam baju dalam perhiasan orang, dia tarik cukai ketika belanjawan baru ini"... Tengok lah video di bawah ini...



Pada 13 Julai 2011, Chegu Bardigol dan rakan-rakannya juga telah tampil bagi mewakili SAMM untuk membuat satu laporan SPRM di Pejabat SPRM P.Pinang, dan menyerahkan beberapa bukti yang telah disiarkan dan belum didedahkan kepada SPRM.

Ini lah manusia yang bernama Bardigol... Dah ketandusan isu... Dah hilang populariti. Tak tau nak cakap apa dalam ceramahnya.. Bawak la isu pembohongan ini merata-rata...

Begitulah kerja pembangkang nie.. Tak habis2 bawa fitnah kesana kemari.. Sedangkan apa yang di sebarkannya pun, di sendiri tidak pasti cerita sebenarnya...

Suka sangat cerita part of the story and hide the other part of story..

Kalau nak tahu cerita sebenarnya, begini...
Rupa2nyer, cincin berlian yang masuk kat Malaysia lalu Kastam untuk satu Exhibition VVIP. 

Memang ade bukti cincin berlian tu masuk, tapi DAH dihantar balik pun kat  Jacob & Co New York owner cincin tu...
Haramjadah betullah Bardigol nie...

Untuk ketahui selanjutnya, please click here


 
Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.