RM2.6 wang 1MDB?

12 Mei 2011

Ajijah mengelupor lagi...


Azizah mengaku tidak sanggup lagi berhadapan dengan fitnah yang menimpa suami dan keluarganya.

Katanya, beliau tidak sanggup lagi menahan tekanan ekoran pelbagai tohmahan dan cercaan yang dilemparkan terhadap Anwar sehingga menyebabkan anak-anaknya juga terpaksa menanggung derita.


“Sudah, sudahlah memfitnah suami saya. Kami sekeluarga cukup terseksa dengan apa yang berlaku. Sudah sekian lama ia berlarutan hingga satu persatu dugaan muncul. Dari anak-anak kecil hinggalah besar.


“Walau apa sekalipun, kami tetap terima sebagai ujian Allah. Memang saya berasa sungguh sedih. Kalau hendak attack (serang), janganlah attack saya atau anak-anak. 

Sebaliknya lawan melalui isu, bukan menyerang secara peribadi.


“Apapun berlaku kita sebagai wanita dan isteri tetap kena bela suami. Ia satu pahala yang sangat besar ganjarannya. Bila kita difitnah, kita dapat pahala,” katanya.


“Memang saya rasa sedih dan sebak tetapi kenapa saya nak bersedih pasal kenyataan orang lain. Anwar suami saya. Saya lebih kenal dia siapa kerana kami telah hidup bersama berpuluh tahun lamanya,” katanya.


Azizah berkata, Anwar tidak melayan desakan pelbagai pihak agar bersumpah laknat berhubung dakwaan mengaitkannya dengan video aksi seks yang didedahkan trio Datuk T kerana tidak ada kena mengenai dengan isu tersebut.


“Ini politik pihak lawan untuk menjatuhkan suami saya. Sudah terang lagi bersuluh, enam tahun dia dalam penjara, makan pun tidak cukup takkan keluar penjara perut dia boroi seperti dalam video klip yang didakwa sesetengah pihak.

Kata Kawan: 
Bukankah lebih baik Wan Azizah mengeluarkan segala fakta berkaitan tuduhan yang diterima Anwar.... Contohnya menunjukkan Jam Omega yang di katakan berada dalam simpanannya... Daripada menyalahkan pehak lain dan hanya mengharapkan orang berhenti daripada memfitnah suaminya dengan cakap kosong di dalam setiap ceramahnya... Kamu tu, betul ke tak betul Ajijah oiii!!!

Sumber: N9kini.com.
Reaksi:

2 ulasan :

  1. Kak Jijah ni dah meroyan gamaknya ada ke patut dia katakan yang anwar duduk penjara 4 tahun makan pun tak cukup takkan keluar perut boroi?

    Ini satu-satunya statment yang meroyan nampaknya. Dulu Jijah kata badan Nuaq kuat dan tak buncit pasat banyak bersenam masa dalam penjara sekarang ni kata tak cukup makan lak, kalau tak cukup makan takkan leh buat senaman berat kot Oh....aku lupa dia senam kongkek burit tu yang tak perlukan makanan dah kenyang kunyah kunyit setiap hari kan.....


    Jijah...oh jijah kau ni biar betul sikit jangan le sampai menjatuhkan maruah sendiri macam ni aku akan gelarkan kau ni Jahsing (Jijah Pusing)

    BalasPadam
  2. Mengapa tak buat sumpah laknat, awat takut kena makan sumpah ke? Kalau tak bersalah, tak payah orang suruh sendiri bersumpahlah baru betul. Tengok Saiful Dan Trio Datuk T mereka berani bersumpah kalau mereka cakap tipu merekalah yang kena bala. Yang sebuk cakap sumpah tak sah tu apa sal. Bukannya sumpah pada berok-berok bongok. Mereka bersumpah pada Allah, awat ingat Allah boleh kena tipu ka. Awat hampa bodoh sangat.

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.