#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

17 Mei 2011

Anwar mandi peluh dengan kenyataan video ini... Saksikan!!!


Semakin berapi la telinga orang tu... Tapi betul tu...
Kalau tak salah,kalau tak buat... Apa salahnya proses siasatan ni di percepatkan ke mahkamah...

Anwar harus menyokong usaha ini... Sebab dia kata dia tak buat...
Tak perlu nak menyalahkan sesiapa. Tak perlu nak bawak penyokong-penyokong terus bersorak, melalak dengan mengelar pehak Mahkamah, Polis & DS Najib sebagai PANDIKUTTY...

Sudah-sudah la Anwar...

Reaksi:

6 ulasan :

  1. BEZA KETUA AMK DULU & SKRG !!!
    DULU PANDAI SKRG BODOH !!!
    http://aimi-naqiuddin.blogspot.com
    MESTI BACA !!!

    BalasPadam
  2. belalai dia ke yg berpeluh2 tu?

    BalasPadam
  3. berapi tu maksud kata pak menteri tuuu silap-silap lagi kantoi pelakon tu. kita tunggu ajelah sipa dalam video tu...sabarlah dik sayang ku kan kembali...hihihihihi

    BalasPadam
  4. semua tempat dia tu berpeluh..,,ahaks,.,

    BalasPadam
  5. Orang buta pun kenal... Yang mana kaca & yang mana permata... Kalau dah besar terpampang muka kat video tu... Tak kenal lagi ke? Nak kata pelanduk 2 serupa... Wahhhkahhkahhkahhh!!!

    BalasPadam
  6. haha...sapa masih sokong ANUwar mmg pernah kena sondol ngan ANU dia...

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.