RM2.6 wang 1MDB?

16 Mei 2013

Himpunan 'BLACKOUT 505' di Johor gila-gila hina Perdana Menteri!


Saksikan video dibawah yang menghina Perdana Menteri.


Anwar dan pemimpin pakatan nampaknya terus-terusan menghasut rakyat untuk terus memaki hamun kerajaan dan Perdana Menteri selain Suruhanjaya Pilihanraya digelar 'penipu'.

Apa majoriti rakyat Malaysia mahu berdiam diri dan terus membiarkan kelompok yang tidak bertanggungjawab ini mencemar amalan demokrasi?

Setiap undi yang kita buat pada 5 Mei lepas dikatakan tipu, takkan kita nak biarkan. Bangunlah rakyat majoriti Malaysia, sedang puak-puak ini seronok sebar fitnah merata-rata, apakah kalian mahu lihat dan membiarkan sahaja?

Jika mereka pemimpin pembangkang sewenang-wenangnya melanggar undang-undang dan tiada tindakan, kenapa pihak yang berkenaan mahu bertindak ke atas kita pula?

Undang-undang tidak mengira siapa.

Sudah cukuplah demokrasi diperlekehkan, cukup-cukuplah majoriti rakyat Malaysia dari terus menikus.

Dan buat pemimpin UMNO, BN, jangan leka sangat dengan dunia politik kalian sehingga terlupa pada tanggungjawab untuk mempertahan kedaulatan negara! Jangan jadi bacul sedang orang lain perlekeh demokrasi negara sendiri!

Tak lupa kepada pihak yang berkuasa... Pikir-pikirkanlah!
Betul ke cara mereka ini, untuk kita biar-biarkan!



Reaksi:

5 ulasan :

  1. .
    .
    .
    Anwar Ibrahim dah uzur. Dia dah tenat. Tahap nazak.
    Jiwa dia serabut. Fikiran dia berkecamuk.
    Rumahtangga dia berantakan tidak terurus.

    Jadual hariannya ... tidak menentu.
    Dia dah Gila. Biul. Sewel. Fius putus.

    Dia terlalu mahu menjadi PM.
    Dia tidak dapat terima hakikat PRU 13 kalah.

    Batin dia tersiksa.
    Batin luar tabiee dia lagi tersiksa.

    Bantu lah dia ' bawa berubat di Tanjong Rambutan.
    Mungkin dapat sembuh jadi orang yang berguna pada masyarakat dalam masa 5 tahun dari sekarang...itupun kalau dia masih bernyawa.

    Bantu lah dia untuk rawatan.

    .

    .

    .

    BalasPadam
  2. kita serang mereka melalui media, kita kutuk mereka dengan fakta, mereka kalah dengan fakta kerena mereka cipta cerita,..jangan takut untuk kutuk mereka sebab mereka adalah pengikut BABI yang tiada perinsip hidup,..

    BalasPadam
  3. Takde point la ceramah dia. Macam tengok bola dlm stadium je. Lepas tu balik rumah... habis. Semangat taik kucing.

    BalasPadam
  4. sakit ke mamat sorang ni, kesian kesian.

    Mungkin nampak kaum ni ramai tapi sedar ke mereka, kat luar sana lagi ramai yg tak sokong mereka. Sedar ke mereka yg lambat laum kaum satu lagi akan bangkit dan akan berlaku lah perang saudara. Ini ke yg mereka atau Anwar hendakkan. Memang kaum ni nak jadikan Malaysia ni mcm Syria. The silent majoriti akan bangkit akhirnya. Tunggu je lah. Waktu tu semua mungkin kan terlambat. Bodoh kaum ni.

    BalasPadam
  5. apa yg saya tahu tentang anuar ; penipu..penipu..penipu..keluarganya sendiri..melayu pas..cina dap..india hindraf ....duta asing..pemimpin2 dunia luar..murut ..kedazan ..sikh..guru2..penjawat awan...semua kena tipu olih penipu ini...dari raut mukanya...kepetahan berucap...semuanya penipu.. awas...anda jangan dikudakan lagi....

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.