#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

8 Mei 2013

Kalau dah dasar Penipu tu, Penipu la jugak!!!


Memang sah!!! Tak payah kita nak ragui lagi yang Si Ketua Penipu tu memang layak memegang gelaran KETUA PENIPU.

Itu yang pasti beb. Nasib baik la dia tak menang jadi Perdana Menteri Malaysia. Kalau tidak, habis satu Malaysia ni kena kencing dek Si Ketua Penipu ni.

Mana tidaknya. Dia berjanji macam - macam. Nak turunkan harga minyak la, nak hapuskan PTPTN la, nak hapuskan tol la. Macam - macam janji yang dia dah buat.

Tapi janji pada diri dia sendiri pun dia tak mampu nak laksanakan. Macam mana dia nak laksanakan janji - janji lain?

Tu pasal la orang gelarkan dia sebagai Ketua Penipu!!!

Bukan datang dari mulut orang lain. Bukan ada pihak yang buat desakan. Tapi dia sendiri yang cakap dia nak bersara selepas PRU 13 andaikata tak berjaya rampas Putrajaya.

Sekarang, dah macam - macam pulak alasan yang keluar.

Sebelum ni, dia kata nak selesaikan isu penipuan SPR. Kemudian dia jadikan DAPigs sebagai sandaran.

Terkini, dia jadikan kepimpinan PKR sebagai alasan untuk dia tak menunaikan janji. Pun masih orang tak nampak jugak ke?

Kesimpulannya mudah. Kalau dah dasar Penipu tu, Penipu la jugak!!! Itu memang dah tak dapat nak diubah!!!

Selanjutnya KLIK URL dibawah:
http://semuthitam80.blogspot.com/2013/05/lagi-alasan-anwar-untuk-tak-letak.html






Reaksi:

1 ulasan :

  1. Baca lah ini dan faham perasaan kita...

    http://anaksihamid.blogspot.com/2011/02/hmv-his-mentors-voice.html

    BalasPadam

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.