Rakan Terbaik MaelPengerang.

Thursday, May 9, 2013

Kira bangsat la ni! KLIK saksi video.

Dah tentu ada pihak yang kurang senang dengan tajuk yang di letakkan diatas malah mungkin ada yang sampai ke tahap marah-marah.

Maaflah kepada yang terasa tu , sememangnya pun kena letak macam tu sebab apa yang korang lihat dan dengar kat video dibawah ni bukannya dari seorang ulama tetapi dari seorang pemimpin politik yang rakus untuk berkuasa dan penuh dengan dendam kesumat kerana politik.


4 comments :

  1. betol ke tok nik ni..sampai sejarah partai pun jadi kucai je...cakap lah dengan hati nurani bukan dengan hati sanubari....

    ReplyDelete
  2. bodoh! dok ungkit hal lama. org skrg dah takde kena mengena dah dgn cerita keluar masuk Pas lah bodoh! Dok pejam mata pasal DAP tp dok berdendam kesumat dgn Umno, tu la Nik Aziz. Para sahabat nabi dulu berlembut dgn sesama muslim dan keras dgn kafir tp org Pas ni songsang tonggang terbalik.

    ReplyDelete
  3. Tok Sami kata..PAS berpecah empat...
    Tapi UMNO tolak PAS sebab semangat PAS dah meresap dlm UMNO...

    Macam mana parti yg. dah pecah empat boleh meresap dalam UMNO...? Bukan ke parti tu kucar kacir atas sebab percakaran sesama sendiri..?

    ReplyDelete
  4. Betoi kata ko anonymous. Aku tak faham sebab apa dia nak bermusuh sesangat dgn sdr seagama yg lain- benci dia tahap maksimum! Ikut ajaran islam sepenuhnya ke dia tu... maksum ke dia nya? MasyAllah!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...