#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

4 April 2011

GEMPAR: Nik Ajis Sekat rezeki rakyatnya?

 Sebuk dengan hal yang tak tentu arah...
Nik Aziz  terus buat bodoh dengan Isu Bazar Tok Guru...
Samai 415 peniaga Pasar Lama Majlis Perbandaran Kota Bharu (MPKB) dan Arked Lambak UDA hari ini kecewa sebab kena kencing Nik Ajis, dan EXCOnya tak datang untuk bertemu dan melawat Bazar Tok Guru, premis baru yang ditawarkan kepada peniaga. 
"Pimpinan kerajaan negeri tidak hadir dan ini menunjukkan mereka tidak berminat untuk membela nasib kami para peniaga yang ditindas", antara kata-kata peniaga yang menunggu.
Dalam hal ini...Peniaga merasa tertipu kerana terpaksa berniaga di ruang yang sempit dengan harga yang mahal sedangkan perkara itu termasuk dalam manifesto PAS pada pilihan raya umum lalu untuk memindahkan peniaga itu di tempat yang lebih selesa dan murah.
 
Kira-kira 300 peniaga di Bazar Arked Majlis Perbandaran Kota Bharu (MPKB) mengadakan sembahyang hajat di perkarangan bazar tersebut selepas menghadapi jalan buntu dalam kemelut perpindahan mereka ke Bazar Tok Guru, di Kota Bharu, Kelantan. 28 Mac.2011 

Di manakah amanah dan janji PAS ini???
Info Selanjutnya Klik : http://n9kini.com/?p=33126 
Kata Kawan: 
Kelantan milik bn pd pru13 nnti....rakyat kelantan dah sekian lame merana dibawah pentadbiran pas......rakyat Kelantan dah mula sedar mereka dah lama tersiksa oleh pentadbiran pas...... Hingga nak cari rezeki pun susah!!! Teruskan usaha mu Gelombang Merah.

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.