RM2.6 wang 1MDB?

8 April 2011

Tengok sini....WAN AZIZAH BOHONG LAGIIIIIIII!!!

“Adakah Anwar sudah lupa dengan kata-katanya ke sebelum ini iaitu ‘lawan tetap lawan’ dan ‘kalau takut risiko, usah bicara soal perjuangan’... 
Jadi sekarang, dengan keputusan menolak penubuhan suruhanjaya tu... Adakah bukan takut ke namanya bro? 
Yg Kak Jijah pulak, jenuh merayap ke seluruh kawasan undi di Sarawak... Mengheret isu video seks yang kononnya suami dia tak terlibat... Menghina BN,mengeji UMNO...Tapi sampai sekarang, jam Omega tu tak tunjuk juga... 
Sampai tahap, kes Altantuya yang dah selesai dan pembunuhnya telah pun dijatuhi hukuman gantung dibangkit-bangkitkan semula dalam kempen mereka di sana demi menyelamatkan Anwar. 
 Woiii... YAB Najib dah pun lakukan sumpah laknat... Nwar tu, bila lagi, Kak Jijah oiii!!!
Menjaja janji-janji kononnya mahu mengubah kepimpinan Sarawak kepada yang lebih baik... Sedangkan kepimpinan parti sendiri pun tonggang langgang dan masih tidak berubah-rubah.
Tapi, dalam kegairahan Kak Jijah yang sentiasa mengulangi hujah keramatnya dalam ucapan di setiap kempen berbunyi, " Anwar semasa di penjara, di berpuasa... bersenam selalu... sihat...jadi perut dia tak da la boncit macam tu..." katanya.
Kata-kata di bawah ini lah buat Kak Jijah kantoi lagi...



Senang cakap... WAN AZIZAH BOHONG LAGIIIIIIII!!! Nak tahu kenapa kawan kata kantoi? Haa... klik sumber di bawah ini, ok!
Sumber : X-PKR
 
Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.