RM2.6 wang 1MDB?

2 April 2011

Pembangkang... Haprakkkkkkkkk!!!


Kawan begitu muak dan bosan dengan puak-puak pembangkang kat Malaysia ni...
Bukan nak jadi sebagai chek and balance. Tapi, sekarang ni dah jadi macam tukang karut dalam Malaysia ni...

Apa saja yang di cadangkan dan di putuskan kerajaan... Tak kira la benda tu nyata.
Mereka akan terus merapu dan mengarutkannya. Baik apa saja lah...
Kerajaan membuat kebajikan untuk kesenangan rakyat pun, mereka kata tak mendatangkan faedah...  




Biadap


Sesungguhnya pembangkang di negara ini adalah pembangkang yang mengacau bilaukan rakyat. Menggangu fikiran rakyat dengan menanam rasa syak wasangka, rasa bencidan rasa jijik pada kerajaan.


Sedangkan kerajaan yang di bawah pimpinan Parti BN inilah yang telah membawa ksejahteraan pada kehidupan mereka sejak kita merdeka lagi... 

Kemudian, beritahu semua orang yang Polis, Mahkamah, SPR, SPRM, Tentera dan semuanya di bawah cengkaman UMNO.

Kalau mereka kalah, mereka akan kata dianiayai...


Tapi bila mereka menang, meraka akan kata mereka hebat pulak.


Bagi kawan...
Mereka ni adalah pembangkang yang hanya membawa musibah kepada rakyat. Suka memporak perandakan keadaan dan kesejahteraan rakyat.


Mereka sendiri pun penuh dengan kronisme, nepotisme, rasuah dan penyelewengan.


Niat mereka sangat jahat...
Jahat untuk menghasut rakyat membenci kerajaan...


Sedangkan kita hidup aman,hidup bersatu. Kereta semakin banyak di jalanan... Taraf hidup semakin meningkat dan kemudahan hidup semakin bertambah.. banyak kerajaan dah berikan pada kita.


Semuanya kerana politik...Begitu gelojoh dan rakus menagih undi dari rakyat..Kononnya hendak merampas Puterajaya.

PRU-13 MILIK PEMBANGKANG? JANGAN BERMIMPI LAH!  
Reaksi:

0 ulasan:

Catat Ulasan

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.