#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

1 February 2012

Siapa lagi berani terima Anwar dengan sikapnya begini? Klik tengok!

Merujuk kepada temubual Anwar oleh WSJ, Anwar dengan WSJ bukan perkara baru. Kenyataan Anwar dalam WSJ dulu-dulu dan kini membuktikan bahawa WSJ bukan silap petik kenyataan Anwar [kalau salah petik dah lama WSJ disamannya], dan bahawa ianya menyerlahkan sikap dan pendirian Anwar dalam isu mempertahankan akidah umat Islam apabila bertembung dengan kepentingan politik. Hayati kenyataan Anwar dalam video di bawah:



Bukan hanya blogger pro kerajaan saja yang menyangkal tindakkan Anwar ini... Malah blogger pembangkang juga turut tidak menerima dan bersekongkol dengan Anwar yang semakin mencabar keagongan Islam... Baca sini, KLIK tajuk dibawah:

Sikap Anwar dan temubual Wall Street Journal
 

2 comments :

  1. APA lagi yang boleh Umno jadikan modal untuk memburukkan DS Anwar? Kes liwat, hancur lebur. Kes video seks hitam putih, jadi bahan ketawa. Kes jam Omega, pihak Polis kata "forget it". kes video seks di Thailand, lagi memalukan kerana tarikh yang kononnya video dirakam itu, Anwar berada di KL dan hadir sidang akhbar di Pejabat PAS....Bab sokong Israel ini, adakah berani Najib berdebat dengan Anwar. `Taubat lahom' bak kata Mat Sabu...Sebab itu, tidak hairan ramai di kalangan rakan-rakan yang berkata, mereka akan meminta borang memasuki Umno esok, sekiranya hari ini Najib berkata beliau bersedia untuk berdebat dengan Anwar.
    Najib tidak akan berani. Walaupun kononnya mereka ada bukti dan fakta bahawa Anwar sokong Israel dan ejen Amerika, mampus Najib tidak akan berani berdebat dengan Anwar. Sebab apa? Sebab, Umno hanya bergantung kepada media pencacai mereka untuk memperbodohkan rakyat!
    Di dalam debat, kepintaran berhujah sahaja tidak cukup, tetapi kekuatan untuk memberikan keyakinan kepada orang ramai adalah melalui fakta serta bukti yang kukuh. Atas sebab ini lah, Najib amat takut untuk berdebat dengan Anwar!.

    ReplyDelete
  2. Buat apa berdebat dengan Nuar?
    Siapa Nuar?
    Hebat sangat ke Nuar?
    Hebat di mata pencacai pencacai buta macam sdr je...
    Aku lebih percaya cakap Nalla daripada cakap saudara dan Nuar..
    Teruskanlah menikmati hidangan lauk kunyit lembik ...

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.