#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

27 February 2012

Video 'Bapak Setan' Badrulamin yang di tangkap basah tu! Saksikan...

Baru-baru ini kecoh kesah Ostad Badrulamin di tangkap basah... Tu la nasibnya kalau tak sudah-sudah menyebarkan keburukkan orang lain. Hari ini segala tindakkannya memakan diri. Saksikan lah videonya ini...



 Hari ini siapa yang 'BAPAK SETAN'?


Ostad PKR Badrulamin semakin tertekan. Sebelum ini beliau cuba menegakkan benang yang basah untuk melepaskan diri beliau daripada dakwaan khalwat. Kelmarin JAIP telah menjawab tuduhan Ostad PKR itu. Di antaranya :
Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) menafikan dakwaan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Bahron yang ditangkap khalwat semalam bahawa tangkapan itu adalah 'komplot terancang' daripada pejabat agama itu.

Timbalan Pengarahnya, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz menegaskan, tindakan tersebut dibuat atas aduan daripada suami wanita terbabit yang menghubungi penguat kuasa JAIP supaya datang ke hotel itu kerana didapati isterinya bersama dengan lelaki lain.

"JAIP tidak pernah merancang atau berkomplot untuk membuat tangkapan terhadap kedua-dua individu terbabit.

"Lagipun sebarang tangkapan dibuat atas aduan orang ramai. Perkara seperti merancang atau komplot tidak pernah terjadi dalam tangkapan sebelum ini kerana JAIP mempunyai prosedur yang ditetapkan," katanya kepada Utusan.
Yang terbaru ialah pendedahan bahawa isteri orang itu sudah 3 hari bersama Ostad PKR tersebut!

Dan pendedahan itu dibuat oleh blogger pro-pembangkang sendiri! Lihat di bawah :



Selanjutnya sila baca di sini : Klik Sini

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.