#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

15 June 2014

Anwar kena 'belasah' lagi? Klik saksi video disini!



Anwar kena belasah dengan pemberita BBC !!!

Anwar ke England untuk memburukkan Malaysia, sebaliknya dalam temuramah BBC Anwar dibelasah bertubi-tubi oleh pengacanya. 



Antaranya adalah:

1. anwar tuduh kerajaan kejam, tetapi pengacara berkata dia lawan mahkamah, bukan kerajaan, 'sebagai contoh beberapa kali bukti dikemukakan di mahkahmah memang anwar meliwat'.

2. orang melaysia sudah menyampah dengan anwar dan demo jalanan kerana seperti anwar ingin elak dari isu peribadinya.

3. kata anwar menang undi popular. ia tak di layan kerana sistem di sana England juga tidak mengira kemenangan melalui undi popular.

4. anwar tuduh kerajaan kuku besi, tetapi tidak cukup bukti terus menukar kepada topik mh370. pengacara perli "interesting you brought up mh370" dan terus mengatakan malaysia menanganinya dengan baik.

5. kemudian pengacara menegur mengapa anwar sanggup mempolitikkan isu seperti mh370 demi kepentingan politiknya.

Maka Anwar pun balik ke Malaysia tanpa sambutan "hidup anwar". yang menyambutnya Chegu Bard, itu pun kena tindakkan displin oleh PKR kerana buat laporan pemilihan PKR penuh rasuah dan penyelewengan dan rasuah. 
Nak mengadu la tuuu... Samo yo lahhh!!!




2 comments :

  1. Allah dah tunjukkan betapa Anwar maknusia Pemutar Alam Shahbandar, tapi masih ramai yang masih menaruh harapan agar kerajaan BN tumbang dengan jasa belau. Jangan marahkan BN negara dibakar. Carilah jalan lain supaya rakyat dapat terus mengecapi suasana aman damai tidak seperti negara-negara lain yang dilanda konflik. Salah dan silap tetap ada selagi nama hamba Allah. Marilah sama-ma kita perbetulkan, terutama para cendiawan, para ulama dan para ilmuan. Jangan pecahbelahkan perpaduan Melayu.

    ReplyDelete
  2. Sekali2 dorang nk jugak merasa membuli anwar. Selalu dorang lambung anwar & anwar syok. Bila kena buli mereka nk tengok apa respon anwar....hahaha. Anwar marah bro! Memang x boleh blah anwar ni. Kena usik sikit kepala keluar api..

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.