#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

22 June 2014

#PRAYFORMH370: @najibtunrazak Kan dah terbukti fitnah dan puak pembangkang ni takkan berpisah..



Kalau ye pun nak mereka cerita, nak jadi panglipur lara... Takkan begini kartun ceritana?

Ikuti satu cerita berkenaan #MH370 yang di lihat bertaburan di laman-laman media sosial. Huhuhuuu... Terbukti sungguh puak-fuckatan haramjadah ni, langsung tak boleh berpisah dengan sifat 'kaki fitnah'.

Ntah mana datangnya bukti, ikut sedap mulut longkang dia je meluahkan kata-kata. Begini konon ceritanya....

Al Fatihah. ..
Sama-sama kita berdoa..Bank Dunia telah melaporkan Najib jual aset negara (emas) Emas itu telah dibeli oleh 4 bilionaire china dan dibawa menggunakan pesawat MH370..
Dan pesawat telah dirampas Amerika melalui kawalan dron. Kedatangan Obama ke Malaysia sabtu ini untuk rundingan denga Najib berkenaan emas tersebut yg bernilai puluhan bilion USD.. Amerika mahukan emas tersebut kerana kedudukan ekonomi amerika sangat teruk pada masa sekarang..Perisik Malaysia telah membuat risikan.. bukan buah manggis ada seberat 20 tan didlm pesawat MH370..Bagaimana Amerika tahu MH370 membawa emas.. Siapa yang berurusan berkenaan khazanah negara?.. tentunya NajibOleh itu perisik china dapat tahu najib terlibat dengan hijack US ke atas MH370..China mendesak najib memulangkan emas mereka dgn tindakan akan menyerang Malaysia sekiranya najib tidak berbuat demikian.. sedangkan emas sudah berada dalam genggaman US. Maka China akan menyerang Malaysia.. China sudah mengarahkan kesemua pelancong dan warganegara China balik ke negara china.. sekiranya Najib tidak berjaya memujuk Obama memulangkan emas itu.. bila2 masa china akan serang malaysia..Bagaimana pula halnya dengan Us.. US amat terdesak dan memerlukan emas itu untuk membangunkan semua ekonomi US.. Maka kemungkinan Besar US tidak akan memulangkan kepada china.. Dan Salah satu cara meminta US memulangkan emas itu kembali adalah dengan pendedahan hijack oleh US keatas MH370.. maka pendedahan perlu dibuat oleh Najib untuk meminta sokongan China.. Maka US pula yang akan menyerang malaysia sekiranya najib buat pendedahan kepada dunia..Lihat pertembungan 2 kuasa besar Dunia keatas malaysia dan akan memberi kesan buruk ke atas rakyat malaysia kerana ketamakan najib..Mahathir juga telah mengetahui perkara ini dan meminta Para Alim Ulama berdoa supaya tidak berlaku sebarang tragedi ke atas malaysia..Bukan sengaja Obama mahu datang ke Malaysia.. dan Obama tak pandang pun Malaysia sekiranya tidak memberi Impak besar keatas US..Kapal perang US sudah berada di West Port dan tent
era US s
udah berada dimalaysia dengan jumlah ribuan orang.. tak kurang juga pihak China..Sama2 kita berdoa semoga segala rundingan berjaya..Sama2 kita berdoa semoga negara kita dilindungi. Org yang tak bersalah tidak mnjadi mangsa. Allahuakbar! Helicopter da start bz dr pagi td So pray for our country my frenz CoPy&PaStE - saya orang ke berapa pun tak tahu lah dpat berita ni... tk tahu la berita ni betul atau tidak..Tpi kalau betul hmm bersiap sedia lahh orgg melayuu , adikk beradikk. #copy je .. .

Pastu, tak cukup dengan sikapnya sendiri seorang putar alam. Di mintaknya pulak pembaca untuk jadi sepertinya agar 'copy' dan sebarkan semula berita ini... 
Phuiii, sudah-sudah la, woiii!

4 comments :

  1. Ada lagi sambnganya.. Pada masa yang sama Jepun telah menghantar Godzilla bagi membantu Malaysia ,,dimana ketika itu di Amerika pula mereka sedang mngumpulkan superhero Avenger bagi menyerang cina... ha ha ha ... PAS memang bangang nak mampusss.

    ReplyDelete
  2. Toklebai pas mmg suka baca karangan bdak tingkatan 3....

    ReplyDelete
  3. macam cerita katun pulak.....kah...kah....kah....

    ReplyDelete
  4. Bangang tak sudah depa ni wei...

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.