#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

5 March 2013

LAHAT DATU: Pemimpin PAS tak ziarah pun Polis yang maut. #lahaddatu


Saat Malaysia diselubungi tragedi yang tak pernah dijangka, saat negara kita diceroboh dan saat seluruh rakyat Malaysia memberi tumpuan terhadap krisis Lahad Datu diceroboh pengganas dengan penuh debar dan doa, ada pemimpin pakatan haram mula menjalankan jarum halus menimbulkan provokasi melampau dan menghina Anggota Keselamatan yang gugur syahid mempertahankan negara.

Sikap pemimpin dinilai oleh rakyat ketika sesuatu tragedi berlaku, rakyat nak lihat sejauh mana sensitif atau pekanya seseorang pemimpin rakyat cakna bila bencana menimpa makmum di bawahnya.

Ada pemimpin yang ikhlas, bergegas ke tempat kejadian untuk melihat dan menenangkan anggota keluarga yang dirundung malang, ada pemimpin yang terus hulurkan bantuan agar bahang bebanan bencana dapat dikurangkan dan ada pemimpin yang munafik, hanya memilih untuk melawat mangsa bencana mengikut warna bendera parti. 

Hanya yang menyokong beliau akan mendapat bantuan istimewa, yang tidak menyokong tak perlu harapkan apa-apa. Mereka takkan datang waima bertanya khabar. Selanjutnya KLIK SINI

YAB Perdana Menteri dan keluarga serta sebahagian pemimpin ketika melawat mangsa yang maut.


1 comments :

  1. biasalah PAS semejak konfrantasi dengan indonesia siapa yang membantu tentera indonesia kalau tak pas, ya pas yang tak guna

    ReplyDelete

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.