#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

19 September 2011

‘Niat nak buang warisan’ pakatan haramjadah ni... Klik tengok!

Kenyataan wakil rakyat DAP, M. Manoharan yang mahu menukar Jalur Gemilang sekiranya memperoleh kuasa merupakan bukti jelas bahawa pembangkang sedia mengubah segala-galanya termasuk Perlembagaan Persekutuan.

Perkara yang diucapkan oleh Manoharan nampak sangat menunjukkan niat sebenar puak-puak pakatan haram ni bahawa mereka sentiasa berusaha menghapuskan warisan dan sejarah negara yang selama ini amat dipertahankan oleh rakyat.

Kenyataan bersifat kurang ajar itu disiarkan ADUN DAP terbabit menerusi  Facebook miliknya kelmarin

Itulah yang akan berlaku sekiranya pembangkang diberi peluang untuk memerintah.

Puak-puak pakatan haram ni, memang langsung tak menghormati hak dan budaya warisan bangsa. 

Segala apa yang dilakukan sejak merdeka hingga hari ini hingga sekarang memang tidak dinafikan ia adalah hasil perjuangan rakyat menerusi BN. Sebab itu pihak pembangkang mahu menafikan pencapaian ini.

Nampak sangat kebodohan pemimpin-pemimpin pembangkang ni... Sampai tak kenal yang mana di kata kan warisan dan yang mana di katakan politik.

Sekarang pikir la masak-masak dan nilai kenyataan mereka serta tindak tanduk mereka kebelakangan ini... Pikir secara rasional kerana kesan daripada hasrat tersebut boleh memberi implikasi paling buruk kepada negara serta kita rakyat yang merdeka...

Tak mustahil boleh terbalik perlemangaan yang ada tu kalau pakatan haramjadah ni di beri peluang memerintah nanti... Sendiri mau ingat la!!!

Berikut adalah antara jawapan Manoharan yang turut menyentuh rekabentuk bendera Malaysia meniru bendera Amerika dan bendera Malaysia itu harus ditukar kerana ianya terlalu melambangkan Barisan Nasional, katanya... 



0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.