#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

31 March 2012

ANWAR TENAT II (VIDEO) : Wan Azizah maki kata Shamsidar seorang perempuan sundal dan jalang...


"Ya. Anwar ada hubungan sulit dengan Shamsidar," katanya pada Sidang Media yang diadakan kelmarin. 

Nalla juga menambah, beliau akan terus mencabar dan menunggu untuk mengadili segala pertuduhan yang beliau lemparkan terhadap Anwar di mahkamah dan 
bertegas tidak akan mengubah pendiriannya dalam membuat pertuduhan terhadap Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa merupakan seorang Biseksual.

Beliau berkata tindakan penyokong Anwar yang telah membuat ugutan terhadapnya agar menghentikan segala tuduhan-tuduhan beliau langsung tidak akan dipedulikan malah telahpun menyerahkan perkara tersebut kepada pihak polis.

Malah Nalla turut membuat satu lagi pertuduhan secara terbuka mengenai hubungan Ketua Umum PKR itu bersama isteri kepada Ahli Parlimen Gombak, Azmin Ali.

Pertuduhan Nalla juga di akui dan di suarakan Ummi Hafilda ketika hadir di majlis yang sama. Menurut Ummi, Wan Azizah sendiri tahu dan pernah mengeluarkan kenyataan bahawa Shamsidar seorang perempuan sundal dan jalang... 



Selanjutnya, saksikan pengakuan Ummi di video bawah:


Dalam pada itu, Mohamed Azmin yang juga pemimpin kanan PKR dan ADUN Bukit Antarabangsa masih terus berdiam diri sehingga hari ini 

Banyak perkara didedahkan sejak kebelakangan ini dan ada blogger yang secara terang-terang menghentam pemimpin kanan PKR itu termasuk membangkitkan isu berkaitan keluarganya.
“Mohamed Azmin harus jawab semua perkara itu dan bukannya mencari kesalahan dan mempertikaikan orang lain,” katanya dipetik dari Berita Harian Rabu. 


Jika apa yang didedahkan itu tidak benar... mengapa Mohamed Azmin tidak menyaman mereka kerana budaya (saman) bukannya perkara baru bagi pemimpin pembangkang.

“Seluruh rakyat sedang menunggu penjelasan Mohamed Azmin dan kita amat berharap pihak berkuasa memperjelaskan status siasatan berhubung isu berkenaan,”

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.