#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

10 March 2012

Kata Nik Ajis, kalau (PR) nak buat mesyuarat, dia punya fasal la!!! Kahkahkah...Tengok ni!

Pakatan Hellboy
Lagi selisih pendapat dalam PR... Mana ada kesepakatan puak-puak ni sepertimana yang di hebohkan oleh macai-macainya. Baca lah ni!
Bercakap soal Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) yang akan diadakan dalam masa terdekat ini, Kerajaan PAS Kelantan menegaskan tetap akan membubarkan Dewan Undangan Negeri (Dun) bersama Dewan Rakyat.

Kata Nik Aziz, ”Kalau (PR) nak buat mesyuarat, dia punya fasal, bagi saya Kelantan, saya (akan pohon) membubarkan Dun bersekali dengan Pusat,” katanya ketika ditemui di selepas kuliah Jumaat, di Dataran Ilmu, semalam.


Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang menjelaskan pemimpin tertinggi PR akan membuat satu ketetapan Selasa ini sama ada untuk mengadakan pilihan raya serentak bagi negeri-negeri yang diperintah mereka, jika pilihan raya umum diadakan nanti.
 
Guan Eng sebagai Setiausaha Agong DAP berkata, ketetapan mengenainya akan dibuat pada mesyuarat yang akan diadakan di Kuala Lumpur.

Sebelum ini, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, Kerajaan Negeri itu hanya akan membubarkan Dun selepas enam bulan dari tarikh pembubaran Parlimen, jika ia dibubarkan sebelum bulan Jun.


Pendapat MP lah... Kalau gini kepala hotak mereka yang becelaru sentiasa, asyik belanggar sesama sendiri... Apa pun tak boleh la. Bungkus je pakatan ko orang ni!
 

0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.