#Bajet2018: Ucapan Penuh YAB. Datuk Seri Najib Tun Razak

16 March 2012

Bukan hanya Azizan, PAS juga gagal mentadbir Kedah. Klik baca sini!

Punyalah meluat MP dengan perilaku yang di tunjukkan oleh MB PAS Kedah ni. Dikala menghadapi pergolakkan dan sudah tentu masih banyak masalah yang perlu diselesaikan, beliau dilapurkan sebuk mahu mengambil cuti panjang dalam masa terdekat ini.

Azizan sekarang ibarat Jeneral yang hidup dalam ketakutan. Perlantikkan semula keatas 2 exco, Datuk Phahrolrazi Zawawi dan Datuk Dr. Ismail, kini menghantui dirinya. Antara bukti jelas, dimaklumkan Azizan telah memecat salah seorang pemandunya kerana disyaki menjadi talibarut kepada Phahrolrazi minggu sudah.

Ini menggambarkan kualiti kepimpinan Azizan yang begitu lemah. Tidak cukup setakat itu,tindakkan Azizan menganugerahkan kontrak bernilai jutaan ringgit kepada syarikat yang ada kaitan dengan parti... Pun sudah memperlihatkan tidak ketelusan Azizan dalam mentadbir negeri.

Dari semua justifikasi di atas sudah cukup untuk mengatakan Azizan adalah seorang pemimpin yang tidak boleh diharap termasuklah PAS yang dilihat sebagai parti metah dalam membentuk kepimimpinan negeri.

Dalam hal ini, rakyat harus buka mata dengan kecelaruan pimpinan pakatan pembangkang yang bercita-cita untuk menawan negara. Yang mana telah terlanjur dan tersilap pada PRU12 yang lalu... Kembalilah kepangkal jalan, kembalilah kepada BN. Agar Kedah dapat kita tawan semula. BN terus memerintah negara...

Undi PAS = Undi DAP!



0 comments:

Post a Comment

SOUTHERN Blogger

MALAYA Blogger.